|
|
|
| quote: | Originally posted by Kartikeya
Tja nog iets......de mensen die naar Qlimax als alternatief gaan vat ik ook niet echt......want daar komen de Alpha Twins :p:p:p lol
Nou ik ga naar Sensation en bouw mijn eigen feesie wel daar met vrienden, maar jah ik begrijp dat afkraken niet zo echt van jullie...... |
gast, qlimax wordt echt 20 x vetter dan sensation, ben je wel nuchter??? heb je die lineup van qlimax niet gezien ofzo (naast alpha twins) ??? :rolleyes:
no offence
later
michiel |
|
|
|
BTW ik denk ook dat Duncan Stutterheim er ff helemaal geen zin in had om een extreme feest te regelen voor de dood van Miles...... hij wil gewoon een goed afscheid van zijn broer nemen en waarschijnlijk met de music waar Miles meer van hield (vandaar ook witte kleding)
bedenk ik maar hoor.....dus val me niet aan als het niet zo is |
even voor de goede orde, als ik me niet vergis waren ze vorig jaar ook al een half jaar van te voren bezig met het organiseren van Sensation, dat zal dit jaar denk ik niet vele anders zijn als ik kijk naar de show die ervan gemaakt wordt. |
|
|
|
| quote: | Originally posted by TranceFool
He Rudy, je moet nu echt niet de Popie Jopie hier gaan uithangen, van mensen afzeiken word je echt niet populairder. Jij beweert dat Jukx bull lult, want jij bent degene die dat juist doet. Heb je die reclame gezien op TMF van Shockers???? Ik ben er zelf niet geweest, maar het was dus enorm phatt!!! Impulz dit jaar precies hetzelfde!! Dus niet alles waar TMF reclame voor maakt zuigt!! Dus voordat je je grote bek open trekt moet je toch eerst ff beter gaan nadenken!!! |
| quote: | Originally posted by Rudy
Gast, ten eerste heb ik het niet over reclames op TMF, maar over dat TMF geen helemaal into Sensation is! Ze maken zelfs de GVD lineup bekend! |
Lees jij eerst ff voordat jij mij gaat afkraken, is niet zo snugger gast!
BTW als ik mensen heb gekwests was het niet mijn bedoeling, misschien liep een beetje te hard van stapen, dan sorry! |
|
|
|
kom op mensen, ga ff geen ruzie lopen maken, rudy bedoelt het goed en ik kan me wel in zijn mening vinden, hoewel ik nu toch wel ff de draad kwijt ben in deze "ruzie", maar goed. ieder zijn mening en goede argumenten, nu weer over naar de orde van de dag...T R A N C E
laters |
|
|
|
BTW ik denk ook dat Duncan Stutterheim er ff helemaal geen zin in had om een extreme feest te regelen voor de dood van Miles...... hij wil gewoon een goed afscheid van zijn broer nemen en waarschijnlijk met de music waar Miles meer van hield (vandaar ook witte kleding)
bedenk ik maar hoor.....dus val me niet aan als het niet zo is |
Uhm...het wordt dit jaar volgens mij ook een extreem feest hoor, alleen met een wat mindere line-up! Tenminste 40.000 mensen vind ik redelijk extreem! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|