|
|
|
01) Vergeet niet dat jij begonnen bent door mijn post "BULL" te noemen, dus heb ik al het recht om jou LOMP te noemen en daar blijf ik dus ook bij.
02) Ik denk dat het meerendeel van het door jou genoemde "cafe-publiek", in de bladen wordt het ook wel "spijkerbroek-publiek" genoemd, wbt kennis over djs, electronische muziek etc. niet veel onderdoet voor zo iemand als jij, Rudy. Dat bewees die opmerking over Jeff Mills van je maar weer.
03) Je zegt dat Sensation door een line-up als dit commercieel wordt. Weet je wanneer het pas commercieel wordt? Met zo'n line-up: Johan Gielen, Rank 1, Jean, ATB, Marco V. (een line-up waar jij voor gepleit hebt waarschijnlijk)
Dat zijn namelijk de namen waar de quasi-kenners op af komen, met namen als Roog en Michel de Hey komt er gewoon een wat ouder publiek (ik denk meer aan "club-mensen", die regelmatig naar de Chemistry gaan enzo) ID&T wil er, denk ik, gewoon een classy feest van maken. Het kaartje is niet voor niets 100 piek terwijl er, relatief, een hele goedkope line-up staat!!
LATERZ |
|
|
|
paar dingetjes....
ik ben het echt volkomen met Remy D eens......
Iedereen loopt hier wel Roog aftekraken maar ga eens naar Slam FM vanavond luisteren......hij draait echt wel lekker hooor!!! Is toch weer eens wat anders...en boeiend voor degene die hem niet goed vinden, die horen hem waarschijnljik niet eens draaien!!! want het gros komt pas binnen op feest als hij alweer klaar is met zijn set dus...
Tja nog iets......de mensen die naar Qlimax als alternatief gaan vat ik ook niet echt......want daar komen de Alpha Twins :p:p:p lol
Nou ik ga naar Sensation en bouw mijn eigen feesie wel daar met vrienden, maar jah ik begrijp dat afkraken niet zo echt van jullie...... |
|
|
|
| Als je zo'n kritiek hebt op ID&T en Sensation dan ga je toch lekker naar Impulz Outdoor (30-06) of naar Dance Valley (06-08), die worden allebei niet door ID&T georganiseerd. |
|
|
|
BTW ik denk ook dat Duncan Stutterheim er ff helemaal geen zin in had om een extreme feest te regelen voor de dood van Miles...... hij wil gewoon een goed afscheid van zijn broer nemen en waarschijnlijk met de music waar Miles meer van hield (vandaar ook witte kleding)
bedenk ik maar hoor.....dus val me niet aan als het niet zo is |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Kartikeya
BTW ik denk ook dat Duncan Stutterheim er ff helemaal geen zin in had om een extreme feest te regelen voor de dood van Miles...... hij wil gewoon een goed afscheid van zijn broer nemen en waarschijnlijk met de music waar Miles meer van hield (vandaar ook witte kleding)
bedenk ik maar hoor.....dus val me niet aan als het niet zo is |
Als dat al een reden zou zijn, zou ik het behoorlijk triest vinden! Kom op zeg, je kan toch niet elk feest een soort 2e begrafenis laten zijn?
Je moet toch verder met je leven! En niet blijven hangen bij de dood van iemand. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|