return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Sensation Line-up

quote:
Originally posted by Blik

ehh, volgens mij wer er juist keihard reclame gemaakt voor 4-elemants vorig jaar (toen was ik zelf nog een TMF-broekie:D)

Was dat zo. Ik ben er ook geweest, maar ik kan het me niet meer herinneren. Maakt verder ook niet uit.

Greetz
quote:
Originally posted by Rudy

BTW Je hoeft me niet lomp te gaan noemen, want als jij die gast op die oude avatar van je bent, zou ik maar ff heel snel je bek gaan houden! En ik heb het niet over Miss Djax, maar over je oude AVATAR!!!

Ehhh... dat was JEFF MILLS mongool!!!! Een van de pioniers op het gebied van electronische muziek! Zonder mensen als hij had jij op dit moment niet naar je cheezy TMF-trance kunnen luisteren!!
Begrijp je nu waarom ik jou LOMP noem???
Kijk mensen als jij willen ID&T dus waarschijnlijk buiten de deur houden met dit soort acties....
"Café-publiek" noemde je het toch? Je valt er zelf blijkbaar ook onder!
Haha, wat een loser ben je!!!!
quote:
Originally posted by Jukx

Ehhh... dat was JEFF MILLS mongool!!!! Een van de pioniers op het gebied van electronische muziek! Zonder mensen als hij had jij op dit moment niet naar je cheezy TMF-trance kunnen luisteren!!
Begrijp je nu waarom ik jou LOMP noem???
Kijk mensen als jij willen ID&T dus waarschijnlijk buiten de deur houden met dit soort acties....
"Café-publiek" noemde je het toch? Je valt er zelf blijkbaar ook onder!
Haha, wat een loser ben je!!!!

Gast waar heb je het over, ik zeg toch net juist dat ik TMF haat! En mij café publiek noemen, moet ik nou ook nog gaan uitleggen wat Café publiek inhoudt? Dat zijn gasten die alleen maar voor de sfeer gaan, en alleen maar pilsjes willen gaan zuipen! En alleen maar rank 1 - superstrings willen horen! Zij kennen de DJ's niet, en zijn dus gewoon ing commercieel! En je weet wat commercieel wordt, wordt binnen 5 jaar eruit gebonjourd, dat is nog een rede waarom ik pissed ben! En als jij zegt dat ID&T mensen zoals mij buiten de deur willen houden, betekent het dat jij zegt, dat ID&T de mensen die in dit forum rondhangen buiten de deur willen houden! Dus ik zou maar ff gaan oppassen met je uitspraken!

BTW je hebt me nu 2 keer lomp genoemd en me nu ook nog een lozer! Gast waar ben je mee bezig! Je mag je mening heus wel uiten, maar je hoeft niet andere mensen te gaan uitschelden!

Ok foutje van mij over die foto, niet goed gekeken! Maar Jeff ziet er in ieder geval niet uit!
HAHAHAHAHHAHAAH :D

:p:p:p:p

Ik wil niet lullig zijn hoor Jukx maareh.....volgens mij ben je een beetje uitgeluld :o

lol
Wat een gigantische K U T LINE-UP ZEG... Dit is nog geen 4e van die 100 piek waard...Men wat kut, had me er toch wat meer van voorgestelt... Jammer, maar helaas!!!!

Qlimax here we come...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland