return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Sensation Line-up

quote:
Originally posted by Rudy

JUKX LEES DIT NU!!!!!!
Gericht op oudere mensen, weer bull! Dan zouden ze nooit TMF erbij betrekken! Als er iets is wat kleine kinderen naar feesten haalt is het TMF wel! En 538 kan er ook wat van! Ik ken namelijk geen kindjes avn 14 die naar Slam FM luisteren! Dus die horen niet zoveel over Sensation! Laatst zag ik op TMF dat een van die VJ's ing kaartjes voor Massive weggaf aan een of ander klein tering kind van 9!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is toch niet normaal!
Het zijn juist de commerciele leeken die nu naar Sensation gaan! Zij kennen die DJ's niet, maar kennen sowieso geen 1 DJ! En hebben die ing superstrings plaat op TMF gezien! Dus geen party gangers maar café-publiek gaat naar Sensation! En dan wordt het weergegeven onder het genre "trance", nou dat maakt deze stroming mooi kapot!
Als je VOOR sensation bent, mag je dat heus wel uiten, maar je moet niet met bull aan komen zetten, ok??

Cya

Bull? Dat jij nou te lomp bent om het te begrijpen...
Ik ben helemaal niet VOOR sensation, ik betwijfel namelijk of ik erheen ga...
Maar deze line-up (in combinatie met de 100 piek) schrikt wel degelijk jonge(re) mensen af. Kijk maar naar je eigen reactie en naar de reactie van de meesten op dit forum... niemand gaat er meer heen (waaronder ikzelf).
ID&T wil dus gewoon een ouder publiek trekken met Sensation. En over dat TMF-gedoe... over welk feest wordt er nou geen reclame gemaakt op TMF, kom op man!

En ik begrijp zowiezo niet wat je nou zo loopt te janken, als de line-up je niet aan staat dan ga je er toch gewoon NIET HEEN... er zijn feesten genoeg!!!!!

LATERZ
quote:
Originally posted by Jukx
En over dat TMF-gedoe... over welk feest wordt er nou geen reclame gemaakt op TMF, kom op man!

Sorry hoor, maar dat vind ik dus weer errug grote bull... De allermooiste feesten waar ik naar toe ben geweest (4-elements 2000 en Qontact 2001) heeft dus nog echt geen ene TMF broekie van gehoord he!
Dit is mijn laatste zegje over het gedoe Sensation. Ik berust erin dat ID&T blijkbaar iets anders eens wil proberen en dat ik me daar totaal niet in kan vinden zullen zij schijt aan hebben. Ik zal er niet zijn, ik ga dan wel naar die kleinere feestjes met zogenaamd commerciele grote namen.
Jongens, kunnen we het even leuk houden ja. Er is geen reden om op elkaar te schelden. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.

En moet er nu - door de line-up van Sensation - aan al dit leuks een einde komen, dacht het niet toch.
quote:
Originally posted by Ding Chavez

Sorry hoor, maar dat vind ik dus weer errug grote bull... De allermooiste feesten waar ik naar toe ben geweest (4-elements 2000 en Qontact 2001) heeft dus nog echt geen ene TMF broekie van gehoord he!

ehh, volgens mij werd er juist keihard reclame gemaakt voor 4-elements vorig jaar (toen was ik zelf nog een TMF-broekie:D)
quote:
Originally posted by Jukx

Bull? Dat jij nou te lomp bent om het te begrijpen...
Ik ben helemaal niet VOOR sensation, ik betwijfel namelijk of ik erheen ga...
Maar deze line-up (in combinatie met de 100 piek) schrikt wel degelijk jonge(re) mensen af. Kijk maar naar je eigen reactie en naar de reactie van de meesten op dit forum... niemand gaat er meer heen (waaronder ikzelf).
ID&T wil dus gewoon een ouder publiek trekken met Sensation. En over dat TMF-gedoe... over welk feest wordt er nou geen reclame gemaakt op TMF, kom op man!

En ik begrijp zowiezo niet wat je nou zo loopt te janken, als de line-up je niet aan staat dan ga je er toch gewoon NIET HEEN... er zijn feesten genoeg!!!!!

LATERZ

Gast, ten eerste heb ik het niet over reclames op TMF, maar over dat TMF geen helemaal into Sensation is! Ze maken zelfs de GVD lineup bekend! En het zijn niet de jonge mensen die ze afschrikken, het zijn juist de kenners, en de niet commerciele gasten! De mensen die daarnaartoe weten nauwelijks wat een DJ is man! Gewoon café publiek ofzo! En waarom ik loop te zeiken! Nou, omdat ik vorig jaar naar Sensation ben geweest en dat het toen mijn top feest allertijden was, en nog steeds is! Ik vind het dus gewoon heel jammer dat ze hun hele stijl veranderen, want het was gewoon ideaal!

BTW Je hoeft me niet lomp te gaan noemen, want als jij die gast op die oude avatar van je bent, zou ik maar ff heel snel je bek gaan houden! En ik heb het niet over Miss Djax, maar over je oude AVATAR!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland