|
|
|
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
precies qlimax was vet....en net als iemand eerder zei om half 6 wordt het licht dan heb je nix aan die stomme lichtjes in de arena besteed dan meer aan de DJs |
YEss dat zei ik |
|
|
|
Man ik ga me echt niet meer druk maken om SENSATION.Tuurlijk is het kut dat er zon bagger line-up staat.maar ja niks aan te doen.On to the next party's.Er staan nog genoeg vette feesten voor de deur.Dus SENSATION.Dance Valley,Innercity,I LOVE TECHNO....HERE WE COME!!!
GREETZ!! |
|
|
|
Qlimax Mysteryland Impulz Outdoor yesssssssss
zeker veel beter |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Bellie
Man ik ga me echt niet meer druk maken om SENSATION.Tuurlijk is het kut dat er zon bagger line-up staat.maar ja niks aan te doen.On to the next party's.Er staan nog genoeg vette feesten voor de deur.Dus SENSATION.Dance Valley,Innercity,I LOVE TECHNO....HERE WE COME!!!
GREETZ!! |
Jaaaaaaa I LOVE TECHNO!!! Beter draait Miss Djax daar ook!!
Heb er nu al zin in!!!!!! |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jukx
Iedereen zit hier trouwens Roog maar af te kraken, maar ik weet zeker dat 9 van de 10 hem nog nooit aan het werk heeft gezien, of een set van hem heeft gehoord (ik zelf ook niet).
|
Volgensmij is dat juist 1 van de redenen dat ROOG wordt afgezeken hier.
Hier zitten allemaal TranceAddicts. En volgesmij hebben de meeste er best verstand van. Als je dan te horen krijgt dat DJ ROOG, waar niemand dus van heeft gehoord, op de main staat van "world's leading dance event". Ja dan ben je wel ff pissed off toch? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|