return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Sensation Line-up

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
uhm, henkie, niet om het 1 of ander, maar er stonden een paar elementaire spelfouten in je mail. Zo is het bijvoorbeeld feit met ei en bereiken ook met ei.
misschine hept dat om serieus genomen tw worden, verder waardeer ik natuurlijk wel dat er gemaild word naar id&t!!
dat mag ik graag zien!!

mzzls!

LoL was te verw8en van me spelfouten.. ik heb me nederlands spelling op me mer ook pas in de derde keer gehaald.. oowww mag het maar 2 keer over?? oeps..
quote:
Originally posted by Kartikeya
je gaat dus ook niet naar Sensation voor de DJ, maar je gaat erheen voor het feest.

Wat een ontzettende Bull! Je gaat er niet heen voor de DJ maar voor het feest, wat een gelul! De DJ maakt het feest notabene! Een paar extra lampjes of een leuk decor maakt er echt geen mooi feest van als de DJ's kut zijn! Misschien zijn die gasten niet eens zo slecht, maar ze mogen wel wat grote buitenlandse namen neerknallen! Tjesus!
quote:
Originally posted by Kartikeya
Dit jaar is gekozen voor Nederlandse DJ's in de Main, mensen die ook veel in het buitenland draaien en zich daar ook hebben bewezen. Roog is internationaal aan het doorbreken en wordt een wereldtopper. Jean draait door heel Europa, Rank 1's remix van Superstring is zo'n beetje de best verkochte dansplaat van het afgelopen jaar.

Michel de Heij kan superstrakke sets draaien waarmee hij zich moeiteloos tussen de grote namen staande houdt. Wat is dan het probleem?

je gaat dus ook niet naar Sensation voor de DJ, maar je gaat erheen voor het feest.
Tjeerdo
SLAM.nl

Uhm NEE ....
Roog WORDT een topper....nou ik wil EEN TOPPER
Sensation moet de creme de la creme hebben omdat sensation dat hoort te zijn.
Michel KAN, hij moet het niet kunnen....naja het moet zijn Michel MAAKT ze zijn er geneens zeker van
Jean is er alleen omdat hij overal in Europa draait
nou....weet je wat ik ken er nog een paar!!!en jean heeft tegenwoordig niet zoveel fans meer denkik

Nou weet je wat het probleem is DIT, Het is een leuke line-up van NL djees die NET niet zijn...nou Sensation moet duidelijk niet NET NIET zijn....

Nou ik ga niet naar feesten toe voor het decor!!! Ik ga voor de djees en de music. Decor is gewoon een extra als ik nou in het donker sta zonder licht of versiering en alleeen maar beats van Top djs dan ben ik blijer dan zo'n schijt lineup met mooie lichtjes
Zonder DJ of Liveact IS er geen sensation. Dat moet je main focus zijn als organisatie vinik dan.

Ik vin dit gewoon de grootste BOLLUX dat ik ooit gehoord heb. Ik zeg nog maar een ding....welk organisatie dan ook die het voor mekaar krijgt om de beste dj van NL tegen hun te krijgen, doet iets GOOOOOOEEEED FOUT

whatever MAn
zeg kartikeya(?) leuk dat je die gast van het slam forum citeert, maar zoals rudy zei: de dj maakt het feest, niet de entourage. neem qlimax, daar was onegveer 0,5% decor enzo, en het was een supertop feest.
op sensation hou je het echt neit een hele nacht vol met naar lampjes, lasers en vuurwerk kijken, het gaat om de muziek. zonder muziek geen party. en wat die tjeerdo (wie heet er nou zo?) zegt kank me ook neit erg in vinden.
we kunnen er kort of lang over lullen, maar feit blijft gewoon dat ze er zoveel meer van hadden kunnen maken.
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
neem qlimax, daar was onegveer 0,5% decor enzo, en het was een supertop feest.
op sensation hou je het echt neit een hele nacht vol met naar lampjes, lasers en vuurwerk kijken, het gaat om de muziek.

precies qlimax was vet....en net als iemand eerder zei om half 6 wordt het licht dan heb je nix aan die stomme lichtjes in de arena besteed dan meer aan de DJs

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland