|
|
|
hahahaha leuk voor die ID-T ppl die maandag hun mail gaan checken. Helemaal bom vol met geklaag van iedereen!!
Hopelijk leren ze er van. Bij een feest als Sensation kunnen ze dit wel 1 keer maken...er zullen vast wel genoeg gekken komen. Maar als ze zo'n prut line up gaan neerzetten bij al hun feesten.....bestaat ID-T over een tijdje niet meer. En ik zal er niet over inzitten!! |
|
|
|
Jezus wat gaat dat hard als je een dagje weg bent geweest zeg. Hee die tweede mail is geweldig Henk. Dat zijn de mailtjes waar ik van hou. Geweldig, want zo is het gewoon stelletje stumpers.
Laters |
|
|
|
uhm, henkie, niet om het 1 of ander, maar er stonden een paar elementaire spelfouten in je mail. Zo is het bijvoorbeeld feit met ei en bereiken ook met ei.
misschine hept dat om serieus genomen tw worden, verder waardeer ik natuurlijk wel dat er gemaild word naar id&t!!
dat mag ik graag zien!!
mzzls! |
|
|
|
| De e-mails die jullie sturen hebben toch geen enkele zin... |
|
|
|
beste RemyD,
als de amerikanen dat ook hadden gedacht in de 2e wereldoorlog, van het heeft tog geen zin om de duitsers te laten weten dat we het niet met ze eens zijn, dan zouden wij nu duits tiepen op dit forum. het kan nooit kwaad om je mening te uiten, dat heet democratie.
+ als wij het leuk vinden, who cares? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|