return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Sensation Line-up

quote:
Originally posted by mpost
kom op zeg!!
EEN BEWUSTE KEUZE BINNEN HET CONCEPT?????

Ik kan niet bedenken dat iemand DJ ROOG ooit in zijn concept zou willen!!! Tssssss

hahahahahaha, die is mooi.
en ik moet wel zeggend at ik niet geloof dat ze snel geld willen maken, want dat hadden ze al veel eerder kunnen doen.
echter: ik ken gene feest met grote namen dat mislukt is, dus dat grote namen niet garant zouden staan voor een goed feest is klinkklare bull, dus je hebt geen punt daar.
= je kunt het draaien hoe je wilt en argumenten zoeken die er neit zijn, maar roog blijft gewoon zwaar matig, rank 1 is ook softe vertoning (zie trance nrg, laatste editie) en jean..need I say more?
ben het ook met nastra eens dat ik het zielig vind voor marco, waarschijnlijk hebben ze die als eerste gevraagd zodattie niet meer af kon zeggen..
hmmm ja...
dit zijn zeker geen slechte dj's.....
(jean krijgt even voordeel van de twijfel...)
maar er had Zoveel Meer in kunnen zitten
Roog is ook niet slecht, maar je zet hem niet op een mainstage neer!
hadden ze nu maar tenminste één echt hele grote internationale dj, dan zou het al wat meevallen, maar nu is het toch meer een hollands onderonsje...
terwijl sensation toch als een van de grootste en beste feesten beschouwd wordt (werd)

ADK
het word gewoon een KUTFEEST...PUNT UIT
Geachte heer,mevrouw

Bij deze wil ik graag mijn teleurstelling tonen over de "line-up" van uw grootse feest Sensation.
Vorig jaar was sensation toch wel "de" event van het jaar. Dit jaar promoot u het event met het
fijt dat u deze "Sensation" nog een keer over gaat doen. Hoe wilt u dat dan in hemelsnaam berijken met een
line-up die heel trance minded Nederland in de eigen huis en tuin discotheek kan zien? Waar zijn de grote namen?
Waarom staan carl cox,tiesto e.a. niet in de line up? Moet u soms genoeg geld overhouden om mooie beeldjes en
lampjes op te hangen? En er uiteraard zelf ook even flink aan te verdienen?

Na de vorige sensation keek ik alweer uit naar de volgende sensation. Maar nu krijg ik zon teleurstelling te verwerken.
Reken er maar niet op dat ik en met mij veel echte trancers komen. Het is natuurlijk leuk dat u toch zoveel mensen binnehaalt maar als u er even overnadenkt komt zult u hoogstwaarschijnlijk tot de conclusie komen dat u uw eigen ruiten aan het ingooien bent. Sensation nieuws en informatie uitzenden op tmf, daar trekt u toch alleen maar de top40 aanhangers mee aan? Waarom het
niet net zo doen als vorig jaar? Nog een kritisch punt is dat u het durft om deze line up te brengen voor de onwaarschijnlijk hoge prijs die u nu vraagt? Laat ik
het er maar gewoon op houden dat ik diep teleurgesteld ben en velen met mij.

Hierbij verblijf ik met vriendelijke groet

Robert William Overweg , Trance Addict in hart en nieren
Dit zal toch wel t goeie email adres zijn?

info@sensation.nl

anders stuur je je meelte ook hierheen:

info@id-t.com

Of deze

sterfmaarde******@idt.com die was t d8 ik ook..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland