|
|
|
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Hallo ID&T mensen,
Jullie zijn er in geslaagd een groots feest als Sensation met een grootse reputatie naar de kloten te helpen. Ik dacht altijd dat het op dit soort feesten om de muziek ging en niet om de show, shows hou je maar in de ahoy bij Frans Bauer ofzo, maar niet rondom een trance-feest, zo gaat de scene nog meer kapot dan al het geval is.
De line-up is ook bijzonder droevig mensen. Buitenlandse dj's kunnen ontbreken, dat is nog tot daar aan toe, maar om dan iemand als Roog (no offence) te laten openen op the mainstage..nee, dat gaat mijn pet ver te boven.
Als je werkelijk van trance houdt, dan ga je niet zo een feest geven en dan kondig je het niet op deze manier aan (via TMF nota bene). Mijn vertrouwen in jullie is werkelijk zwaar gedaald en ik hoop niet dat dit de lijn is voor de toekomst. |
iedereen moet deze mail naar id&t sturen want dat is het effectiefste!!!!!!!!!!!!!!!pleaazzzzzzzzzzz
later
michiel |
|
|
|
| Ach tsja....wij kunnen ze nu wel helemaal plat mailen enzo....maar het zal hun een worst wezen!!! Uitverkocht raakt dat feest toch wel. Dus zij zullen er niet wakker van liggen hoor, van die kut line up. Ze krijgen hun geld wel!! |
|
|
|
Zoiets msischien...
WAT HEBBEN JULLIE NOU GEDAAN MET ZO' N LINE UP????
Dat is de algemene vraag onder de tranceaddicts in Nederland (geloven jullie me niet, kijk maar bij de forums in tranceaddict.com).
Ok, datjullie Marco V en Rank 1 booken is super, Jean snap ik nog een hééél klein beetje (vertegenwoordigt NL in buitenland goed) maar Roog (wie??), Michel de Hey (jaajaa...)...
Waar blijven de grote namen, waar blijft een Tiesto, Armin, Johan Gielen of buitenlandse namen zoals Sven Vath, Carl Cox of misschien zelfs Oakenfold.
Nee, jullie wilden toch er een mainstream event van maken, de jongeren kennis laten maken met hun 1e big party, dat lukt toch nooit met zulke namen!
Jullie wilden deze Sensation als een soort eerbetoon maken aan de overleden Miles, dat moet dan toch een superspektakel worden!!! Met grote namen/DJ's!!!
Jullie hebben de (echte) party gangers in NL zwaar teleurgesteld, er gaan zelfs stemmen op om al jullie feesten te boycotten...
Ik hoop dat jullie deze mail een beetje serieus nemen, jullie zullen wel meerdere mailtjes hebben gehad over deze zéér teleurstellende line up en ik hoop dat jullei deze koers die jullie nu inzetten snel gaan veranderen (Tiesto boycot jullie feesten, is dat waar???) anders zal misschien de party scene mede door jullie een langzame dood sterven... |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Roog
Jean
Rank 1
Marco V
Michel de Heij
|
Deze line-up zuigt zo hard... Alleen Rank 1 en Marco V zijn TOP...
Gelukkig zit in dan in Salou te genieten van het zonnetje :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|