|
|
|
nou okee
beter dan Carl Cox is wat overdreven voor Michel de Hey
maar hij is wel neerlands beste op dat gebied |
|
|
|
Ehm, heb je het interview niet gezien mysteric? Duncan zei juist dat het bij sensation in de eerste plaats NIET om de muziek ging, maar om de show erom heen. Voor de muziek en grote namen hadden ze andere feestjes (zoals de q-dance feesten).
En een party waar muziek niet op de eerste plaats staat, is geen party.......
grtz,
TNG |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Mysteric
tja...ik zal mijn licht er eens ff over laten schijnen.
ik zie 1 nadeel: de prijs is vrij hoog voor de dj's die je krijgt.De aankleding zal dus wel wreed moeten zijn.
Maar zoals duncan al zei: het gaat om de muziek. Een groot feest hoeft niet per se met veel buitenlandse namen, NL heeft kwaliteit-dj's genoeg. In alle genre's.
Roog vind ik zeer goed draaien, kwam hem op IC2000 tegen in de Club en heb flink lopen springen toen.
Jean...tja das een beetje jammer. Persoonlijk zie ik hem liever openen dan Roog.
Rank 1 Live, één keer live gezien. Tja...wel redelijk. Als er een mooie lichtshow bij zit scheelt het een hoop. En het is tenslotte maar een half uurtje.
Marco V, in één woord TOP. Beste dj van NL op dit moment.
Michel de Hey vind ik echt niet minder draaien dan Carl Cox, zo niet beter. Ik heb hem een paar keer gezien+gehoord...top.
Het is dus de creme de la creme van de Nederlandse dj's. Op Tiesto na dan, want die WIL niet. Als ik de hele thread zo lees ben ik op 1 na de enige die wel gaat 7 juli. |
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhahahaaaaaa...............ik ben zwaar teleurgesteld, en dan krijg ik dit ook nog eens te horen! Je maakt me boos!!! Je bent namelijk niet reëel! |
|
|
|
gasten, dit is te triest
ik ga ook niet
het beste is dat we met zn allen 1 dezelfde email sturen naar id&t.
dus als er iemand al een beetje een redelijke mail heeft opgesteld, post die dan ff hier EN DAN GAAN WE DIE ALLEMAAL (LEES: ALLEMAAL) NAAR DIE GASTEN STUREN!!!!
dit is het effectiefste, want dan denken die gasten ook, he tering we hebben wat losgemaakt in de dance-scene en misschien flikken ze het dan niet nog een keer!!
dus we moeten dit ff doen!!!!!
thx
later
michiel |
|
|
|
| Laten we met z'n alle heeel hard hopen dat die Duncan loser per ongeluk de line up van de chill out of vip room heeft verteld!!! En dat de echte line up nog moet komen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|