return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 
Godistråden!

JayBee
quote:
Originally posted by Powell
Daim,
och dill chipps me dipp + cola e nog fan de godaste som finns, vene om de klassas som godis, men gott ere ! :)

MMM!! vad kan vara godare än att vakna upp på en främmande plats med en okänd hund som slickar dig i ansiktet och med avslagen läsk och sura chips som fruckost? :tongue2
Amnezia
choklad e grymt...åt typ flera kilo i fält under lumpen tiden..mår ill bara jag tänker på d nu i efterhand men tvunghen å tröstäta jue...
:rolleyes:

smågodis e en svårslagen sort oxå..helt plötsligt får man bara tokbegär å e helt enkelt tvungen å gå å handla om man vill överleva dagen.....illa:nervous: yummy:cool:
Glorie
quote:
Originally posted by Powell
Daim,

haha... jag är med i en anti-daimklubb :) (fast daimglass går bra) tycker det är förrädiskt för tänderna och det smakar blaj :D

quote:
Originally posted by Amnezia

choklad e grymt...åt typ flera kilo i fält under lumpen tiden..

fick man gratis choklad i lumpen? de var inte marabou va? :) utan äcklig mörk blockchoklad eller har ja fattat fel? :p

Jaybee.. haha :stongue:
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
haha... jag är med i en anti-daimklubb :) (fast daimglass går bra) tycker det är förrädiskt för tänderna och det smakar blaj :D

fick man gratis choklad i lumpen? de var inte marabou va? :) utan äcklig mörk blockchoklad eller har ja fattat fel? :p

Jaybee.. haha :stongue:

fick faktiskt god chocklar... fick en massa kexchocklad under slutövningen..... har banne mig för mig att vi fick marabou chocklad också :)

fast man behövde banne mig den chockladen för att palla hela dagarna.
va hel jobbigt i värmen... och knappt nån vila heller :/
men lite roligt då och då va det faktiskt :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden