|
|
| mindshooter |
För er som missade det i lördags så gästade självaste Judge Jules NRJ extravadance varpå ja skickade ett mail till dom. Tänkte att när dom väl lirar bra grejer så ska dom också få veta att det finns folk som diggar detta! Jules lirade ett bra set med bla "Let the light shine in" och andra sköna trancelåtar :)
Här e mitt mail pluss det svar jag fick från dom:
-----------------------
Vanligtvis lyssnar jag aldrig på radio, av den enkla anledningen att musiken inte tilltalar mig. Det ni lirar är oftast ett hån mot den musik jag lever för, Trance. Mycket dålig musik i radio och TV höjs upp i rampljuset där det inte alls förtjänar att vara. Det är ovanligt att få höra en riktigt bra låt i radio som inte har skapats för att tjäna pengar. Därför blev jag mäktigt förvånad när jag nu ikväll fick höra att Energy Extravadance gästades av Judge Jules, som till råga på allt verkar köra en jävligt sjysst mix.
Ett steg i rätt riktning säger jag, och jag vet att mååååånga håller med mig. Om kommersiel radio vågade satsa lite mer på musik som skiljer sig lite från allt mainstream tjaffs så kanske jag t.om skulle slå på lådan ibland.
Nåja, Tack för en stunds skön musik, fortsätter ni i samma riktning så ska ni få åtminstone en inbiten lyssnare till.
Med vänliga hällsningar Kenny Berggren
-----------------------
SVAR 1 från Nina Thorsell, informationen
Kenny!
Vad härligt att du är så intresserad, seriös & påläst!
Jag skickar ditt mail vidare till Sebastian som är DJ under NRJ Extravadance.
Ha en härlig måndag!
-----------------------
SVAR 2 från Sebastian Voght, DJ
Hej Kenny!
Tack för att du lyssnar. Som sagt ny klubbmusik varje lördagkväll 22-24
vänligen
Sebastianb
------------------------
Tycker att Sebastian kanske inte tog all tid i världen att skriva sitt svar haha... Kul att dom iaf svarar tycker jag. Men han verkade mer intresserad av att promota sin show än att diskutera ämnet i fråga. men men :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
-----------------------
Hej Kenny!
vänligen
Sebastianb
------------------------
Tycker att Sebastian kanske inte tog all tid i världen att skriva sitt svar haha... Kul att dom iaf svarar tycker jag. Men han verkade mer intresserad av att promota sin show än att diskutera ämnet i fråga. men men :) | Vilket lamt jävla svar.... visst han vill bara promota sin show.... vilka billiga dårar dom e på NRJ... :whip:
ha de / Steve :tongue2 |
|
|
| reveal |
| hon sa att du var påläst... innebär det att hon erkänner att dom bara spelar skit normalt sett? |
|
|
| Aendy |
Två saker slår mig:
Nummer ett) Svär inte i brev där man vill vara seriös. Bara ett litet tips inför framtiden från en som skrivit alldeles för många brev till myndigheter och liknande.
| quote: | Originally posted by mindshooter
-----------------------
Hej Kenny!
vänligen
Sebastianb
------------------------
|
Nummer två) Ska man använda ett standardsvar bör man väl se efter vad brevskrivaren skrivt. "Tack för att du lyssnar"... var det inte så att du skrev att du INTE brukade lyssna... Ännu större anledning att bojkotta NRJ, de som jobbar där kan inte ens läskunniga. |
|
|
| Glorie |
näste man till rakning e Tiesto att spela i deras radio
(eller inte näste man kanske.. i maj) ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|