return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Mitt E-mail till NRJ

King of Clubs
Var inte så trångsynt och fördöm en massivt bred genre som house. Det finns mycket mer än bara den kommersiella avarten man hör på radio. Det är som att hata trance för att man inte gillar Alice DJ..
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by mindshooter SVAR 2 från Sebastian Voght, DJ
Hej Kenny!
Tack för att du lyssnar. Som sagt ny klubbmusik varje lördagkväll 22-24
vänligen
Sebastianb
------------------------

jahaja, vad var det för jävla svar då?? FJANT!!! :whip:
Han kunde väl iaf typ sagt nåt i stil med "Kul att du kommenterar och ger oss dina synpunkter, vi får väl se hur det blir framöver"

Har aldrig gillat den "överklass DJ'en" USCH å fy...

Synd att man missade JJ setet, kunde kanske varit nåt.
Jag satt hela helgen å lyssnat på Digitally Imported. Dom hade ju 3års jubileum i helgen. Så mitt begär av musik fick jag iaf.. ;)

BTW, har suttit å lyssnat igenom Armins 12h set nu under två dagar (endast 7h mp3's), måste säga att det är ett av de bästa seten jag lyssnat på på riktigt, riktigt länge..
mindshooter
Aendy: Jag vet att man inte ska svära :) Detta brev kraffsade jag ihop på 5 minuter. Om man ser över deras svar så känns det som att 5 minuter var för mycket tid att ödsla på ett budskap som knappt räkte fram till näsan på dom.

Precis som nån sa så har Sebastian inte fattat att jag ratade deras kanal i allmänhet. yeah yeah

om house-musik: Blir själv trött på folk som ratar andra music-genrer. Vet ni hur många som säger samma sak om Trance?

"det är bara dunka dunka och fula syntar"

Hur pålästa brukar dom vara? Hur pålästa framstår då ni när ni säger samma sak om Housemusik? Det är en sak att personligen inte uppskatta musiken. Men att generelt ställa ut House som "skit" tycker jag låter lite dumt. Man ska ha respekt för andras musik. :)
MiB
quote:
Originally posted by reveal
hon sa att du var påläst... innebär det att hon erkänner att dom bara spelar skit normalt sett?

hahaha... lär ju va så....
RebeL9
orsakerna till varför så många ogillar house kan kanske vara att det ligger såpass nära hiphop och funk?
och den sortens musik e ju typ omänskligt dålig som jag inte ens skulle plåga min boskap med.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden