|
|
| DJ_Laszlo |
Vad fasen, varför var det ingen som sa något om detta? Någon som möjligtvis har spelade in det? Judge Jules äger!
Härligt mail också...hade nog skrivit ungefär samma sak, OM jag hade lyssnat, men det gör jag aldrig för då de inte spelar komersiell bull så spelar de house och sånt jävla tjafs på Xtravadance...tilltalar mig ännu mindre än vad Britney spears gör...låter dumt kanske, men så är det...house är..usch...finner inga ord...*spyr* :crazy: :eyespop: :eyespop: :nervous: :wtf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ärligt talat så skulle jag inte vilja att Tiesto lira på NRJ.... skulle hellre se att han bojkotta dom...
NRJ är inte värdig hans storhet ! |
|
|
| robstar |
Aja , du försökte allafall! :)
Skulle va grymt om Id-T öppnade radio stationer i sverige! |
|
|
| Nyx |
| quote: |
-----------------------
SVAR 2 från Sebastian Voght, DJ
Hej Kenny!
Tack för att du lyssnar. Som sagt "ny klubbmusik" varje lördagkväll 22-24
vänligen
Sebastianb
------------------------
|
"ny klubbmusik" = skitkass housemusik som ingen vill lyssna på. :eyespop: |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by robstar
Aja , du försökte allafall! :)
Skulle va grymt om Id-T öppnade radio stationer i sverige! |
Det skulle de aldrig göra med de höga skatterna och avgifterna som finns inom den offentliga mediesektorn i Sverige...Det kostar multum att starta upp en radiokanal här, och det skulle aldrig bli lönsamt för ett företag som ID&T att starta något, speciellt med tanke på att Sverige trots allt är klubbkulturens U-land...Det finns liksom ingen marknad...
En sådan radiokanal är väl precis det som vi skulle behövas för att den svenska klubbkulturen skulle få sig en knuff i rätt riktning, men det kommer tyvärr inte att hända de närmaste åren...:sadgreen: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|