|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Nyx
Så sant..den melodin är jäkligt irriterande. Speciellt när dem kör den på radion så att man tror att det står en hemglassbil utanför..när det i själva verket är radion som spelar den fula melodin. :mad:
|
Min familjs hund får damp-ryck när den hör den signalen, oavsett var. Vi får stänga av ljudet på tv:n när hemglass gör reklam. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Aendy
Min familjs hund får damp-ryck när den hör den signalen, oavsett var. Vi får stänga av ljudet på tv:n när hemglass gör reklam. |
muhaha :p
va fett :D |
|
|
| dbl |
helt klart Texas Pican (hur det nu stavas)..
annars så e pigelin en underskatad glass |
|
|
| Vizay |
nu ska ni inte va så jävla tykna mot hemglass.....min mamma kör faktiskt ut aglass för dom flera dagar i veckan!!! ;)
å sen kan jag medela att klon eller ej så gör dom faktiskt flera glassar som är jäääävligt goda, plus att dom gör vissa snabbmatsrätter som funkar finfint också...deras snabb fiskgratänger e sjukt goda :) |
|
|
| ShyTrance |
| glassen "sky" kommer jag ihåg att jag älskade när jag var liten.. men nu finns den inte längre :( så nu brukar jag ta magnum double (chocolate) lr cornetto soft i spaninen :D :tongue3 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|