return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Glasstråden

Nyx
En mjukglass på sommaren slår allt. Annars brukar jag köpa dem största och dyraste. :toothless

äckligaste glassen: black fire :nervous:

Magnum caramell & nuts e jäkligt god också :D
Nyx
Jag kom på en annan gammal favorit..hmm..tip top eller nåt sånt hette den. Det var typ en strutglass med en stor nougatkula i mitten. :tongue2
Aendy
quote:
Originally posted by Nyx
Jag kom på en annan gammal favorit..hmm..tip top eller nåt sånt hette den. Det var typ en strutglass med en stor nougatkula i mitten. :tongue2

Det var inte tip-top. Tip-top innehöll en sträng choklad och en sträng jordgubbssylt som båda var "rinniga". Orsaken till att de kunda hålla sig "rinniga" till trots att resten av glassen var fryst var att man tillsatte ett medel som sedan visade sig vara cancerframkallande. Efter det... ingen mer Tip-top.
King of Clubs
quote:
Originally posted by Aendy
Det var inte tip-top. Tip-top innehöll en sträng choklad och en sträng jordgubbssylt som båda var "rinniga". Orsaken till att de kunda hålla sig "rinniga" till trots att resten av glassen var fryst var att man tillsatte ett medel som sedan visade sig vara cancerframkallande. Efter det... ingen mer Tip-top.

Det var som faan.

Tip-tops behållning tycker jag var att struten inte var chokladfylld. Gillar inte chokladfyllda strutar alls...
Glorie
Aendy, fel fel fel... det e TOPhat du menar..???

TipTop innehöll visst en stor nougatkula som man höll på att spy när man fick i sig.. å sen vare såna där riskorn utanpå :) som överdrag :D

Vizay, va snackar du i? Inge händer å fötter här inte.. hehe.. du e kanske för ung för att minnas? Ja vet inte.. ska fixa en bild på den :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden