return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Glasstråden

King of Clubs
Sandwich är schysst som fan, en riktig klassiker, men lakritspuck är nog den bästa GBglassen jag nånsin ätit. I dagsläget gillar jag 88:an Black mest.. Glassbåt är sjukt ball, men den har GB aldrig haft väl?

Tråkigaste glassen nånsin: Guldpuck
Vizay
quote:
Originally posted by King of Clubs
Tråkigaste glassen nånsin: Guldpuck

nae guldpucken e skän.....ganska tråkig iofs men vi brukade alltid ge vår hund den förut då den fanns.....gick på promenad åsså när man kom förbi kiosken så köpte vi varsin glass åsså en guldpuck till hunden som hon fick slicka i sig :D
reveal
quote:
Originally posted by x-dream
Den hette...Bubbel pop....

hahahaha :stongue: FAN va lamt namn :D:D:D kanske därför de tog bort den :rolleyes: :haha: :crazy:

sjukt mkt 80-tal över det namnet alltså :)
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
hahahaha :stongue: FAN va lamt namn :D:D:D kanske därför de tog bort den :rolleyes: :haha: :crazy:

:crazy: :crazy: :crazy: Så sant ganska konstigt namn på en glass om man säger så...
King of Clubs
quote:
Originally posted by Vizay
nae min favoritglass alltime måste jag nog säga är Calippo.....satt å pressade calippo med ne polare en hel sommar nere på landet....fyyfan de va tider det :D

satt å glassaade på en bänk med calippon i ena handen å en cola i andra å sen spanade vi alla fina flickor som traskade förbi (finns gott om dom på västkusten kan jag medela) :D

Enda problemet med Calippo är tillvägagångsättet när man äter den, vilket lätt ger oönskade och oglassiga associationer.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden