|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
jag också, och eftersom den inte kom, så tog jag ansvaret för att skriva den :p |
fan reveal, dagens goda gärning! Så bra att vi har dig :p
Jag tycker att vi borde bojkotta glassen p.ga alla dessa sjukt höga priser! de va bättre förr! |
|
|
| Glorie |
| Nån som smakat de nya coola glassarna som just nu finns på Statoil??? de ska tydligen ha kommit tre nya Magnum.. en ny 88:a som e lila :crazy: :crazy: plus två andra glassar... på gb's sida finns ingen information :( men ja svär att jag såg glassarna på en reklamskylt. |
|
|
| ShyTrance |
Smakade en av dem nya magnum glassarna "Frosseri" skitgod! :D
Vit choklad utanpå, sen ett tunt lager mörk choklad och sedan choklad glass :D
perfekt för dem som gillar choklad (jag) :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
Smakade en av dem nya magnum glassarna "Frosseri" skitgod! :D
Vit choklad utanpå, sen ett tunt lager mörk choklad och sedan choklad glass :D
perfekt för dem som gillar choklad (jag) :p |
hörru du, shytrance.. ja har inte smakat den där :) men ja tror d blir för mycke choklad för min del :) tycker om lättja.. idag smakade jag Avund.. den var INTE god.. passa er för den.. :D
i vilket fall som helst e det ju helkäs att de gjort de nya Magnumglassarna (seven deadly sins) är typ 30% mindre i storlek eller nåt, än ordinarie magnumglassar :( dålig stil av GB |
|
|
| reveal |
| nån som smakat nya 88:an med blåbärssmak? _borde_ vara jävligt god iaf :p lakrits-88:an är sjukt fin den också... och vanliga 88:an såklart... 88:an är helt enkelt en mkt fin glass :) lite för liten bara ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|