return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 
Glasstråden

mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
jag också, och eftersom den inte kom, så tog jag ansvaret för att skriva den :p

fan reveal, dagens goda gärning! Så bra att vi har dig :p

Jag tycker att vi borde bojkotta glassen p.ga alla dessa sjukt höga priser! de va bättre förr!
Glorie
Nån som smakat de nya coola glassarna som just nu finns på Statoil??? de ska tydligen ha kommit tre nya Magnum.. en ny 88:a som e lila :crazy: :crazy: plus två andra glassar... på gb's sida finns ingen information :( men ja svär att jag såg glassarna på en reklamskylt.
ShyTrance
Smakade en av dem nya magnum glassarna "Frosseri" skitgod! :D
Vit choklad utanpå, sen ett tunt lager mörk choklad och sedan choklad glass :D
perfekt för dem som gillar choklad (jag) :p
Glorie
quote:
Originally posted by ShyTrance
Smakade en av dem nya magnum glassarna "Frosseri" skitgod! :D
Vit choklad utanpå, sen ett tunt lager mörk choklad och sedan choklad glass :D
perfekt för dem som gillar choklad (jag) :p

hörru du, shytrance.. ja har inte smakat den där :) men ja tror d blir för mycke choklad för min del :) tycker om lättja.. idag smakade jag Avund.. den var INTE god.. passa er för den.. :D
i vilket fall som helst e det ju helkäs att de gjort de nya Magnumglassarna (seven deadly sins) är typ 30% mindre i storlek eller nåt, än ordinarie magnumglassar :( dålig stil av GB
reveal
nån som smakat nya 88:an med blåbärssmak? _borde_ vara jävligt god iaf :p lakrits-88:an är sjukt fin den också... och vanliga 88:an såklart... 88:an är helt enkelt en mkt fin glass :) lite för liten bara ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden