|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Ja det förklarar ju saken. Men varför gör dom inte reklam för alkohol och tobak? Jag är ganska säker på att det är lagligt i Storbrittanien. |
tror att EU förbjudit, eller håller på att förbjuda, all reklam flr tobak
tv3 kör redan reklam för alkohol |
|
|
| Trance Christer |
| min favorit får bli gammeldags vanilj en riktig klassiker som alltid går hem |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by reveal
tror att EU förbjudit, eller håller på att förbjuda, all reklam flr tobak
tv3 kör redan reklam för alkohol |
Man får ju göra reklam för lättöl i Sverige.
Men säg att du slår upp en engelsk tidning så finns ju tobaksreklam på varannan sida. Och på vissa internationella tvkanaler görs det ju reklam för sprit. Därför så borde ju Viasatkanalerna också kunna det tycker man. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
mmmm ;) nåt som ja stör mig på e dock att GB bytt förpackningar :( nu e dom lite mer designsnygga liksom.. :( innan var ju texas pecan - orange förpackning å den chokladglassen me marsmallows var ju en brun förpackning...
åsså har de nu tagit bort chokladglassen helt :( så bara texas pecan finns kvar.. men d e sant.. köper ja kulglass eller lösglass som ja brukar säga...tar ja alltid MINST en kula pecannöt ;)
mummmaaa :D
d får bli när ja kommer förbi me födelsedagspresent till dig ;) vi får käka sån tillsammans hehe.. eller inte.. kommer inte åka till mölndal nu på ett tag. min kompis har ju flyttat därifrån :( |
har dem bytt förpackning..det var det jävlaste.. har jag inte sett.. skall stämma dem ;)
tagit bort chockladglassen...:eek:
du med.. tar också minst en kula med pacannöt :)
har din kompis flyttat... vilken dålig stil..
nu kommer jag ju aldrig att få nån födelsedags present :(
och jag som längtat så :sadgreen: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|