|
|
|
| quote: | Originally posted by M5
ff doorzetten jongens !!
dan kan jullie relaxte leven als HBO/UNI student beginnen !!
ik heb drie dagen vrij deze periode....prima vol te houden zo ;) |
Inderdaad... Lekker rustig aan doen, behalve tijdens tentamen periodes, dan wordt het "iets" drukker.
Maar ja, ik heb der nu geen last van. Stage DAMN DAMN. Al mijn vrienden zitten in de stad op het terras een pilsje te vatten tijdens afgelopen week en wat mocht ik doen...Lekker werken (yeah right!) Dan ben ik toch wel heel tering erg jaloers op dat moment, lekker in het zonnetje een pilsje vatten. Mmaar ja, nog effe en dan is het vakantie en dan gaan we FEESTEN :D
Sandman wist trouwens niet eens dat de examens als weer begonnen waren.
Maar ja. suc6 --> stressen helpt niet, het wordt alleen maar erger dan |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Sandman
Inderdaad... Lekker rustig aan doen, behalve tijdens tentamen periodes, dan wordt het "iets" drukker.
Maar ja, ik heb der nu geen last van. Stage DAMN DAMN. Al mijn vrienden zitten in de stad op het terras een pilsje te vatten tijdens afgelopen week en wat mocht ik doen...Lekker werken (yeah right!) Dan ben ik toch wel heel tering erg jaloers op dat moment, lekker in het zonnetje een pilsje vatten. Mmaar ja, nog effe en dan is het vakantie en dan gaan we FEESTEN :D
Sandman wist trouwens niet eens dat de examens als weer begonnen waren.
Maar ja. suc6 --> stressen helpt niet, het wordt alleen maar erger dan |
Haha ja lekker stage lopen!! lekker werken voor nix!!! Kan je in t weekend weer opdrinken.. al je verdiende geld lol!! mooi man dat stage lopen!
Voor de rest is "studeren" best goed te doen :D 1 keer in de 7 weken ff flink leren.. of niet.. en na 3 weken dan toch flink leren.. ja dan kom je er wel.. uurtje per dag school.. dagje vrij hier.. dagje vrij daar haha das het leven! Zin in donderdag yum yum.. lkkr stripclub in ;) |
|
|
|
Ik moet (gelukkig) nog n jaartje wachten voor mn VWO-examen...in ieder geval:
-= IEDEREEN VEEL SUCCES ERMEE =- |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Hahahah, ik gben gelukkig al 2 jaar geleden geslaagd voor me havo :D Of ik tips voor de mensen heb?? Ik heb geen reet geleerd tijdens de examenweek, maar toch met lof geslaagd!!! Dusse.....geniet van t weer en lekker relaxen, it clears your mind!!! :D:D:D |
Ha vergelijkbare situatie :D... hier heb ik verder niks op toe te voegen |
|
|
|
Nou luitjes succes met die examens dan
Vorig jaar heb ik m'n examen gehaald, zes zessen en een vijf op m'n eindlijst. Das strak 41 punten dus jaaaaaa
en toen feesten...wat ben ik na m'n examens vaak dronken geweest zeg, echt ongelovelijk. Maar ja dat mag ook wel na 6 jaar "zwoegen" :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|