|
|
|
| quote: | Originally posted by Blik
examen in de 2de fase of het oude examen?? kdoe volgend jaar examen in de 2de fase :mad:
2de fase suckt zwaar |
Ik leef met je mee, ik zit ook in die klote 2e fase, volgend jaar ik moet ook VWO examen doen.
Succes iedereen! |
|
|
|
Hahaaaaaaa
Ik moet ook nog ff examen oude stijl doen.
Sta er wel redelijk voor, maar deze site moet wel ff een aantal dagen offline gaan wil ik zeker zijn dat ik het haal :)
IIG veel succes ieder1 met studeren.
Ik ga eerst nog ff uit flink uit voordat ik begin met leren (15 mei begin ik misschien wel een keer (16 mei begint examen :p))
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
| Gelukkig doe ik ook nog de oude stijl, 6VWO! Zijn er mensen die nu al nieuwe stel examen doen? |
|
|
|
OoooOOow heb ik mijn diploma al in de pocket! LoL
Nou gewoon onthouden dat het hele jaar van die paar examentjes afhangen!! Geeft zon lekker gevoel
En probeer t meteen maar ff in de eerste keer te halen zonder her examen .. zoals ik wel dus he.. das namelijk zwaar kanker.. Ik had 300 woorden te wijnig voor me nederlands opstel.. echt dikke lachen toen! iedereen feesten behalve Robert! in de snikhitte examen overdoen en toen maar met 8je gehaald hehe..
Dus meteen de eerste keer goed doen
Nie te veel stressen dat helpt nix.. je hebt namelijk t gehele jaar vast wel wat opgestoken..met een beetje opletten en goed leren kom je er al. (goed leren aan t eind natuurlijK)
Nog wat al mijn examen cijfers waren hoger dan mijn normale cijfers door het gehele schooljaar heen..
Ga er dus gewoon goed voorberijd heen.. (geen spiekbriefjes, geen tip-ex gebruiken etc) neem wat te eten en drinken mee.. vooral dingen die lekker kraken hehe.
En ga t beetje gechilled maken.. en bedenk ook dat je nog maar ff je schoudertjus eronder moet zetten!!!
Okay leek ik nu meer op je pappie of mammie?? kwa preek??
Ach ja ik heb ze ook gehad maar t is wel zo..
L@terZzz |
|
|
|
ff doorzetten jongens !!
dan kan jullie relaxte leven als HBO/UNI student beginnen !!
ik heb drie dagen vrij deze periode....prima vol te houden zo ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|