return to tranceaddict

Till er som missar kryssen ;)

Gaby
Efterfest för Luciakryssningen
Fredag 13 december

Sturecompagniets stora golv:

DJs:
Geoff Gains
Johnny Boy
Andreas Hansson
Ronny Elvebakk

Dansgolvet kommer att vara öppet från att vi öppnar kl 19.30

Öppet 19.30-05.00

Entré 60kr (19.30-22.00), 100kr (22.00-00-00), 120kr 00.00-05.00

Vi säljer 300 st förköpsbiljetter till efterfesten på båten för dig som vill vara säker på att komma in. De kostar 60kr och gäller i dörren före kö t o m kl 22.00.
sipowitz
quote:
Originally posted by Gaby
Efterfest för Luciakryssningen
Fredag 13 december

Sturecompagniets stora golv:

DJs:
Geoff Gains
Johnny Boy
Andreas Hansson
Ronny Elvebakk

Dansgolvet kommer att vara öppet från att vi öppnar kl 19.30

Öppet 19.30-05.00

Entré 60kr (19.30-22.00), 100kr (22.00-00-00), 120kr 00.00-05.00

Vi säljer 300 st förköpsbiljetter till efterfesten på båten för dig som vill vara säker på att komma in. De kostar 60kr och gäller i dörren före kö t o m kl 22.00.

Men kom ihåg alla att även vi som åker med på kryssningen får gå på detta (om det nu var någon som trodde något annat ;-P.

Förresten, hade det inte varit klockrent om vi hade träffats allihopa och ätit också? För jag antar att de flesta som bokat kryssningen också bokat buffén eller?

/Martin a.k.a. SIPOwitz
Gaby
Va nån där??? Jag var ju sååå slut så det vart ju raka vägen hem :(
sipowitz
quote:
Originally posted by Gaby
Va nån där??? Jag var ju sååå slut så det vart ju raka vägen hem :(

Tjo, självklart var man där!

Inte alls samma stämning som på båten... men så var det ju också en efterfest...

Jag och kompisarna ockuperade balkongerna ovanför stora dansgolvet och röjde loss, själva dansgolvet var alldeles för fullt för att kunna avnjutas... och efter att stått uppe vid högtalarna i ett par timmar så började man oroa sig för hörseln :-)

Annars gick man mest runt och snackade med folk mankände igen från cruisen, och snackade med folk som missat cruisen hehe ;-)

/Martin
SteveTranz4ever
Jag & Sipowitz´CO var där å rocka...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden