return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
waar kan ik de live concerten van Massive, Qontact en Mayday krijgen??

quote:
Originally posted by arno
ja, hoe werkt dat downloaden op raremusicfinder dan? ik zie nergens waar je kan downloaden sinds ze die nieuwe layout hebben. Ik ben zelfs lid geworden van dat forum daar.

Inderdaad, HELP S FF
Nou je schrijft je in als member van het forum, je kijkt een beetje rond op het forum en zie je toch ineens onder Trance/Techno/House het kopje Download of the Day! Verder hebben mensen er een hoop myplay lockers, maar daar mag je vaak pas in als je wat bekender bent op het forum, myplay is nml nogal makkelijk te deleten...
Download of the day hoef je weinig voor te doen, alleen even de sponsor boven en onder klikken aub. Maar zoals je ziet heeft meedoen in het forum zo ook zijn voordelen, maar dat moet je zelf maar zien.
Ja komt doordat we weinig Serverruimte hebben om alles op te zetten. Ik wil graag de sets die ik heb van Massive online zetten, maar er is nu ff te weinig ruimte, die nieuwe van Tiesto staat ook al online. Als we alles online zetten kost dat veel bandbreedte.

Maar in ieder geval: als je member wordt, ga dan naar het 'Download of the Day'-forum, daar staan meestal specifications om te downloaden, zoals nu dus een directe link naar beide cd's van dat nieuwe Tiesto-album, die op mijn eigen ftp staat (check maar uit...zie mij signature)

Greetz,
SnuggLe
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja komt doordat we weinig Serverruimte hebben om alles op te zetten. Ik wil graag de sets die ik heb van Massive online zetten, maar er is nu ff te weinig ruimte, die nieuwe van Tiesto staat ook al online. Als we alles online zetten kost dat veel bandbreedte.

Maar in ieder geval: als je member wordt, ga dan naar het 'Download of the Day'-forum, daar staan meestal specifications om te downloaden, zoals nu dus een directe link naar beide cd's van dat nieuwe Tiesto-album, die op mijn eigen ftp staat (check maar uit...zie mij signature)

Greetz,
SnuggLe

Ja he, ik heb al een paar keer geprobeerd om wat van die Mayday sets te downloaden... maar ik kom die Myplay-lockers niet in!! Hij geeft bij alle sets aan dat er teveel mensen op die account zijn ingelogd?? Is het gewoon telkens te druk of doe ik wat verkeerd???
ja...het is er erg druk

Ik heb vannochtend een hoop kunnen downen. uurtje of 9 dan lukt het wel
Maar 's avonds, ja dan is het GEKKENHUIS (merk je aan dit forum ook wel...gaat veel langzaameer 's avonds)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland