|
|
|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
over t relletje: er waren steeds van die kerels (ja, het zijn altijd mannen! :D) die bv. twee baco's bestelden en dan gaf je die en dan zeiden ze: "o, doe me nog maar en biertje!" dan draai je je om, en wég zijn ze opeens! op zich best wel slim, maar t is wel vervelend!!
maar ja, dat overkwam me dus een keer en toen smeet ik gewoon dat bestelde biertje over die gast heen (haha :D en hij deed niet eens iets terug!)
er waren ook steeds van die kleuter-negers die het ook deden, en toen wij er wat van zeiden deden ze heel aggresief, en toen zei ik tegen een vriendin: "gooi dat biertje maar (ik stond zelf te ver weg: bij de tap)". en ze deed het ook nog! dus die negers VET pissed en gingen ze zelf met bier smijten (haha :D) en toen opeens waren ze allemaal voor de bar aan het relluh! ik lag echt in een stuip: het ging gewoon helemaal nergens over! hahahaha :) |
haha, dat zal flink relluh zijn geweest zeg...tjonge...:D
Je kunt zo bij de harde kern van Cambuur...;) |
|
|
|
ooooh, poepie, je maakt gelijk m'n "dag" (t is noch maar vroeg) weer goed! ik heb nl. gewerkt op Shockers, en wat liepen er een zootje EIKELS rond zeg! Ik vond het jammer dat ik niemand van TA heb gezien, want dan was het veel leuker geweest! :)
ik heb zelfs uit frustratie nog een relletje uitgelokt samen met een vriendin :D hihi (oeps) |
Bij welke bar stond je dan Miss Proximus?????? |
|
|
|
Ja waar stond??Ik heb nog extra opgelet of ik je zou zien maar er waren zoveel barretjes dat ik er gewoon scheel van werdt.dus had ik de zoektocht maar gestaakt.Had wel effe met je willen babbelen :D :D!! (en gratis water natuurlijk.HAHAHAH rofl!!)
GREETZ!! |
|
|
|
| ja verdorie, ik wou dus in de Deltahal, maar ik ben gewoon ingedeeld in de Chill-Out (for God's sake! :() en ik kon niet meer wisselen!!! en we mochten ook niet pauze in de zaal houden... ik heb gewoon de hele avond naar jullie uitgekeken! maar ja, nu een meeting op Qlimax?????? |
|
|
|
ja verdorie, ik wou dus in de Deltahal, maar ik ben gewoon ingedeeld in de Chill-Out (for God's sake! :() en ik kon niet meer wisselen!!! en we mochten ook niet pauze in de zaal houden... ik heb gewoon de hele avond naar jullie uitgekeken! maar ja, nu een meeting op Qlimax?????? |
Chill-Out???? was dat er ook dan????? Niks van meegekregen... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|