return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Massive

-DoomBringer-
Heyhey Mensen ,

Weet iemand hier waar en/of ik de live-set van Scott Bond @ Massive 29-4-2001 , kan downloaden ?
Het schijnt nog niet eens uitgezonden te zijn op 538. Maar die set moet ik ook zeker hebben!

Dus als iemand info heeft ofzo over wanneer het uitgezonden wordt, graag effe posten....

grtz,
TNG
Ja ik moet die sets ook zeker hebben :)

Ik neem aan dat Massive zaterdag in de Partynight wordt uitgezonden of volgende week zaterdag... Het is klote dat ze tegenwoordig geen informatie meer op de site van dance department zetten :confused:
heb ik me daarom een beetje de pest pokke pleuris naar die sets lopen zoeken, hadden ze me dat niet ff eerder kunnen vertellen.
waar ik trouwens niet goed van wordt is dat gezeik met napster en een site waar ik de live sets van trance energy en dergelijke vandaan heb, iets met cbj.net, is verdomme ook al weg.
dus mocht iemand info hebben on massive, wanneer het wordt uitgezonden en dergelijke, dan hoop ik dat ik de tijd heb om zelf die sets op hd te zetten, moet wel ff mijn hele kamer verbouwen, want mijn draad van stereo naar compu is een beetje te kort, maar ja je moet er wat voor over hebben.
ik zoek ondertussen rustig verder over info on massive, want ik moet en zal scott bond hebben en marco v mag ook wel, maar de laatste sets zijn vrijwel nooit te krijgen.

Gegroet mensen!
ja, mtp is ff uit de lucht ja. hopelijk snel weer terug met lekkere setjes... de url was trouwens getit.at/mtp

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland