|
|
| dbl |
Har ni haft några trance drömmar?
jag hadde en kort inatt innan jag vaknade typ.
drömdre att jag var på något slags läger med massa som lyssnade på trance och själva lägret var något slags trance läger...
men helt plötsligt så ändrades det till ett anti trance läger då vi inte fick lyssna på trance över huvudtaget och dem satte på nån skum låt som jag inte kan komma på vilken det va... vi skulle även sjunga med till den...
men jag börja sjunga på Silence istället "....in the silence i believe" med värsta ljusa rösten.. lät hel kass... t.om. sämre än vanligt ;)
sen vaknade :/ |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
men jag börja sjunga på Silence istället "....in the silence i believe" med värsta ljusa rösten.. lät hel kass... t.om. sämre än vanligt ;)
|
hehe....rolig du. nej ja har inte haft nåra drömmar om trance ÄN :) |
|
|
| [nils] |
hoho, imorse så hade jag en trance dröm! så gjuten! lite konstig men.. :D :
jag vaknade upp i en soffa o började gå ut i en lång och flashig korridor för att sedan befinna mig i en ruggigt stor hall. tokhögt i tak o allt. "Sensation" hörde jag från en basig och mastodant röst (you know, som på Sensation 2002 DVD:n) och såg att plötsligt så strömmade de in clubbers och riktigt feta lampor i taket började och lysa och fylla upp den mes-stora hallen. bara några sekunder efter att jag kommit in dit så var det fullt med folk! alla stod och jublade och var på topp. plötsligt så ser jag Corsten gå igenom folk massorna iklädd i en... hehe... brudklänning med bukett i hand. han vandrade igenom salen och upp till scenen och publiken blev som tokiga innan han ens hunnit upp. och så började han spela, och han öppnade med apoptygma berzek - kathy's song /corsten remix/. ticks! röj! kul!
grymt va de, men så mycke kommer jag ihåg, och inte mer... :(
men de e grymt att jag fortfarande kommer ihåg skiten! ska nog vårda drömmen i tankarna ett tag :) kanske betyder ngt? :P :P |
|
|
| robstar |
Nepps , Ja drömmer BARA mardrömmar...skumma som satan oxo.
Fast de e lite kul å drömma mardrömmar, så skönt å vakna sen.
Tänker inte berätta nån för du tror ni ja e helt sjukt i huvet...
LateRZ:! |
|
|
| Glorie |
hmm...på tal om drömmar...alltid när man ligger borta hos nån, tycker ja att man drömmer en massa?? eller e d bara ja som gör d?
Vi har alltså fem sömnstadier
Stadium 1 - insomningsstadiet, tar 5-10 minuter
Stadium 2 - är standardsömnen, som utgör hälften av vår totalsömn under natten
Stadium 3 & 4 - är den djupa sömnen och utgör 20 % av totalsömnen
Stadium 5 - är drömsömnen & utgör 20% av sömnen
Efter 20 minuters drömmande återkommer man till stadie 1 i sömncykeln....ibland med ett kort uppvaknande (som man såklart inte minns dan efter) varpå nästa sömncykel startar. Å man drömmer minst 4 rejäla drömmar.. under en natt.. Oftast kommer man bara ihåg den senaste...
Visste ni förresten att kroppstemperaturen sänks (med cirka en grad) när vi drömmer...orsaken till detta vet man ännu inte, men man tror att det beror på att hjärnan vilar...tidigare under sömnen har den ju varit väldigt aktiv.. under stadium 2-4.. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|