|
|
| sipowitz |
Nu börjar det dra ihop sig inför höstens stooora grej, mondaybar kryssningen (12-13 december).
Har själv ordnat med resa ditt precis... blir tåg tur/retur... vi kommer upp vid halv 5 tiden på torsdageftermiddag och sticker vid kvart över 6 på lördagmorgon.
Tanken med det var att då kan man gå på efterfesten på sturecompagniet och sen ta tåget direkt hem efteråt =)
Snackat lite med steve4trancer om att ordna någon sorts ta-träff!
Vilket låter helt kanon i mina öron.
Så, vilka mer härifrån är det som ska med på cruisen?!?!
/Martin |
|
|
| SteveTranz4ever |
Rätt som du sa sipotändarn ;), jag tycker alla TA medlemar som ska åka på denna kryssning absolut ska träffas upp...
Ett ställe som folk mest troligt kan hitta till är entrén... alternativt receptionen... Dom kanske rent av ligger vid samma ställe...
Nu har jag åkt med denna båt ett flertal gånger och borde väl veta detta... men jag kan luska ut mer detaljer imorn, jag ringer Silja å hör efter...
Jag vet att många kommer att äta vid buffén som kommer igång alldeles när båten lämnar hamn... båten lämnar ju hamn vid 20.00 som vi alla vet (inte missa)...
Personligen tycker jag inte vi ska ses för sent så 22.00 - 23.00 kanske vore nåt om inte just i den sekunden nån fet DJ släpper sig.... en fet låt mena jag...
Och sen gå gemensamt å dansa till nån DJ eller kolla läget... min önskan är att få ta ett gruppfoto... Kommer ju ha med både APS kamera och DV kamera... |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Rätt som du sa sipotändarn ;), jag tycker alla TA medlemar som ska åka på denna kryssning absolut ska träffas upp...
Ett ställe som folk mest troligt kan hitta till är entrén... alternativt receptionen... Dom kanske rent av ligger vid samma ställe...
Nu har jag åkt med denna båt ett flertal gånger och borde väl veta detta... men jag kan luska ut mer detaljer imorn, jag ringer Silja å hör efter...
Jag vet att många kommer att äta vid buffén som kommer igång alldeles när båten lämnar hamn... båten lämnar ju hamn vid 20.00 som vi alla vet (inte missa)...
Personligen tycker jag inte vi ska ses för sent så 22.00 - 23.00 kanske vore nåt om inte just i den sekunden nån fet DJ släpper sig.... en fet låt mena jag...
Och sen gå gemensamt å dansa till nån DJ eller kolla läget... min önskan är att få ta ett gruppfoto... Kommer ju ha med både APS kamera och DV kamera... |
Kommer du ha direktuppkoppling mellan kameran och din ftpserver? Jag menar så man kan tanka ner videos på sig själv live när man står på kryssningen och blir filmad ;-P
Har du (eller nån annan) hört något mer om efter festen på sturecompagniet... vi tänkte ta 06.15 tåget hem på lördagmorgonen, direkt efter den d.v.s, slipper man hotell och så
/martin |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Har du (eller nån annan) hört något mer om efter festen på sturecompagniet... vi tänkte ta 06.15 tåget hem på lördagmorgonen, direkt efter den d.v.s, slipper man hotell och så
/martin |
Bra jobbat där!!! Snacka om att här ska det festas!! |
|
|
| spoider |
| Håller med där typ träffas vid 22.00 23.00 låter helt kanon :) jag bara längtar nu !! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|