|
|
| WhiteRussian |
Mina champinjoner? :haha:
Det var fan ett gjutet smeknamn för dem, :)
Nja, jag har en...plan, ;)
Annars är jag mest rädd för att vi ska åka på massa house house, och åter house, :confused: :nervous: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Nja, jag har en...plan, ;)
|
hmmm vadå...som astt lämna det hemma typ? :p
| quote: |
Droger
Alla former av illegala droger är absolut förbjudna ombord. Att försöka ta med sig droger ombord är ett mycket allvarligt brott och likställt med smuggling till annat land. Vid ombordstigning kommer tullmyndigheten att ha specialutbildad personal och hundar att sköta bevakningen. Hundarna är tränade att reagera på lukt som har suttit i kläder, bagage etc i flera dagar. Blir någon påkommen att försöka ta med sig droger ombord kommer denna person inte med på kryssningen och blir överlämnad till polis.
Detta gör att det är extremt viktigt att du vet vad du har med dig ombord och inte accepterar att ta ombord någon annans bagage.
Personer som blir påkomna att använda, inneha eller överlåta droger ombord kommer att omhändertas och överlämnas till polismyndigheten, i värsta fall redan på finska sidan. Hemresan får man sedan ordna själv
|
kanske trots allt skulle va en bra ide med tnake på den säkerheten dom verkar ha.....har iofs inte stött på den in real life men jag kan tänka mig att dom har rätt bra säkerhet....rätta mig om jag har fel :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Annars är jag mest rädd för att vi ska åka på massa house house, och åter house, :confused: :nervous: | He he... ja sipowitz tyckte jag skulle ta med mig bärbara CDn och data högtalare (har man sprängare haffas man) utifall att musiken skulle va för mono... ha ha
Själv ska jag ha med mig Lingondrickat för jag har fan inte råd att bränna mer pengar just nu...
Bättre hembränt än ett bränt hem... ääh den va kass :crazy: ha ha
EDIT: För att ni ska känna igen mig har jag bytt avatar till en bild på..... ja just det... mig ds. |
|
|
| reveal |
ny avatar! där ser man... den gamla hängde med i flera år :D
LOL "vältränad" :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: nice :p |
|
|
| spoider |
| att jag inte tänkt på avatar innan jag måste ju fixa en oxå :) jag tror jag har en nu vi ses imorn !! då kör vi på som bara den.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|