return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
saker ni skrattat åt....

dbl
... som man egentligen inte borde skrattat åt..

jag kan inte komma något speciellt, men som i förrgår när jag satt och spelade gta: vice city uppe i flygtornet (hadde "jobbat" natt) på morgonen när han som skulle lösa av mig kom så va jag inne på en nattklubb och så kastade jag en gas granat vid dem som stog och dansade och helt plötsligt så ramlar alla ihop och jag börjar gapflabba över att dem dog... och sen när polisen kom så dödade jag dem med min eldkastare och började skratta ännu mera över att dem sprang runt och brann....

kände mig riktigt sjuk.. tror visserligen jag gjorde det av övertrötthet, men ändå... kanske håller på att bli ett psycho :)

en annan sak jag gjorde strax innan var att åka runt med min bil i full fart och köra på alla som åkte motorcykel så att dem flög iväg och dog.. skrattade åt det med.. och om dem inte dog så sprang jag såklart ur bilen och dödade dem med min motor såg :)

aja...

kan nog fylla på min lista nu
forumets psycho: dbl
Aendy
Jag skulle kunna tänka mig att göra likadant om jag inte får tag på Vice city snart... riktigt snart...
Aendy
quote:
Originally posted by dbl
... som man egentligen inte borde skrattat åt..

jag kan inte komma något speciellt, men som i förrgår när jag satt och spelade gta: vice city uppe i flygtornet (hadde "jobbat" natt) på morgonen när han som skulle lösa av mig kom så va jag inne på en nattklubb och så kastade jag en gas granat vid dem som stog och dansade och helt plötsligt så ramlar alla ihop och jag börjar gapflabba över att dem dog... och sen när polisen kom så dödade jag dem med min eldkastare och började skratta ännu mera över att dem sprang runt och brann....

kände mig riktigt sjuk.. tror visserligen jag gjorde det av övertrötthet, men ändå... kanske håller på att bli ett psycho :)

en annan sak jag gjorde strax innan var att åka runt med min bil i full fart och köra på alla som åkte motorcykel så att dem flög iväg och dog.. skrattade åt det med.. och om dem inte dog så sprang jag såklart ur bilen och dödade dem med min motor såg :)

aja...

kan nog fylla på min lista nu
forumets psycho: dbl

Det är inte så oroväckande... det som gör mig orolig är detta i kombination med att ditt undernick är "army trancer"... betyder det att du HAR tillgång till vapen?
dbl
quote:
Originally posted by Aendy
Det är inte så oroväckande... det som gör mig orolig är detta i kombination med att ditt undernick är "army trancer"... betyder det att du HAR tillgång till vapen?

LMAO.... nja tillgång och tillgång.. man har ju en AK5:a :)
mindshooter
quote:
Originally posted by dbl
LMAO.... nja tillgång och tillgång.. man har ju en AK5:a :)

*Avbokar dbl från eventuell TA träff i framtiden* :p

Fan asså..man gör mycket jävligt sjukt framför datorn...sen så skrattar man åt folk som ser konstiga ut (när man själv ser ut som nån från en annan planet när man stampar loss) och det är juh inte helt rätt :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden