|
|
| Vizay |
finns det något roligare än sjuk humor och att göra bort sig på stan? :D
älskar å typ gå å säga typ eller hur...eller tycker inte du cokså det mitt i diskusioner till folk som bara traskar förbi på gatan...dom blir alltid lika förvånade och får ett sånt där löjligt ansiktsuttryck :D |
|
|
| Xplorer76 |
Fan, när man läser allt ovanstående så känns det som om man börjar bli gammal....
Grisa på donken??
När jag va yngre så slogs man på donken... Hehehehe, fan va tuff man va då.... (obs ironi)
Har dock vart jätte full på donken, hoppat över disken och tagit ex antal burgare och gått därifrån...
Då vart 15 åringarna förvånade.....
:D :D :D |
|
|
| Aendy |
| Har vid något sinnessvagt tillfälle "råkat" få hela McArnes kassasystem att låsa sig så att de inte fick upp pengaluckan... känns jäligt moget så här i efterhand när man inte ens kan skylla på fylla. |
|
|
| lonne |
Folk som spelar världsvana och snackar om grejer som de inte har en
aning om, kan få mig att garva. |
|
|
| dj_hysterix |
| En gång när jag låg vid soffan (du vet när man är utsträckt och verkligen trött) tittade jag på tv och farsan kom in och sa: "Vi ska äta nu". Av nån konstig anledning började garva ihjäl mig och jag fick ont i magen av allt skratt. Min farsa bara stod o kolla på mig som jag vore nån idiot :stongue: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|