return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
TE2003 biljetter beställda

Amnezia
ok doter...men du ska forts dit asså...jag åker nog me.men måste ändå säga att lineupen i våras när ni var där smällde högre än denna...:(

corsten var på TE 00 judge jules har varit där,dock inte van buuren...

vore kul om dom kunde dra dit corsten lr van buuren me...när det verkligen e rena trancefester brukar corsten aldrig misslyckas...

hans TE00 set e klockrent rätt igenom....;) ;) :rolleyes:
djred
quote:
Originally posted by Amnezia
vore kul om dom kunde dra dit corsten lr van buuren me...

Det är precis det som jag velat, jag vill ha nån mer av de riktigt stora där. Gielen är grym, en av mina favoriter, men betalar jag så mycket som jag gör vill jag att det ska slå ännu högre. :)

http://www.id-t.com/portal/page-events.php?newsid=578 <- :conf: donderdag? (tror jag det ska släppas..)
ScuL
Tiësto var på TE 2000 i Eindhoven. Det stämmer.
Men efter det.. aldrig hos ID&T. :(

Jag varit på TE den 16. februari 2002, ja.. :)
Kan inte komma ihåg om han gjorde det.. Jag kollar upp sin liveset så jag kan höra det själv..

Corsten och van Buuren är liten 'djup' för Trance Energy publiken.. de gillar populär, cheesy musik.. inte sånt FC och AvB. Det är för intelligent för massen.

Donderdag ja..
Alltså torsdag! :p
Vizay
hah jag visste att minnet inte hade svikit mig totalt ;)

men asså jag fattar inte hur folk inte kan tycka om ferry å armin....dom e ju gudar!!!

btw armin spelade ju på sensation, det är väl i stort sett samma sorts publik där som på TE?
ScuL
Mmm. Ja, ungefär detsamma men TE's publik är liten ungare.
Men Sensation var en undantag. AvB spelar sällan på ID&T festarna, bara i små clubs.
Musiken AvB och FC spelar är den softare sida av trance, nära progressive även. Just nu är hårdtrance populär i Holland så det är logiskt att ID&T inte hyrar dom för TE.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden