return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
TE2003 biljetter beställda

Vizay
quote:
Originally posted by reveal
ja fy fan va illa det lät ;) scratching borde förbjudas

asså.....om nån kan scratcha bra så kan det vara jävligt tufft men de funkar inte i trance....bara å inse lilla jeangubben :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
asså.....om nån kan scratcha bra så kan det vara jävligt tufft men de funkar inte i trance....bara å inse lilla jeangubben :p
Det kan funka på rätt sätt... vad han gjorfde va bortom scrathing... det var misshandel mer IMO.
Dave Clark brukar scratcha jävligt snyggt... ok han kör inte trance men ändå...
Vizay
jag har lagt märke till att gielen under sitt livesett från TE februari scratchar under låten Brookly Bounce - Club Bizarre....och det gör han också jääääävligt snyggt...till skillnad från jean som typ försökte återskapa någotr i liknelse med jordens undergång i stereo :p
ScuL
you're welcome.. :)

line-uppen är inte officiellt ännu men det mesta stämmer.

10th anniversary act skulle bli Rank 1 eller Blank & Jones live..
eller kanske även Cygnus-X. men säkert är det inte alls!

ID&T står för "Irvin, Duncan & Theo"..
de är grundaren av ID&T. Nu finns det bara Duncan (Stutterheim)..

Tiësto skulle du aldrig ser på en ID&T fest.
Han har bråk med ID&T.. Vet inte precis vad händade men det gick fel iaf.

btw, vad Jean gjorde i februari var såååååå dåligt.. för helvete. Jag skams att han faktiskt kommer från Holland! :rolleyes:
Vizay
quote:
Originally posted by ScuL
Tiësto skulle du aldrig ser på en ID&T fest.
Han har bråk med ID&T.. Vet inte precis vad händade men det gick fel iaf.

hmm...har ändå för mig att jag sett livesett som folk delat ut på direct connect med honom från 2000 men de kanske va nått annat ...hmm hmm

va du där i februari scul.....du kanske tom såg gielens liveset också.....jag e inte 100 på om han scratchade eller ej men de låter så eftersom scratchljuden inte finns med i originalversionen av den låten han spelade :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden