|
|
| ScuL |
sure m8 :D anything to make a Swedish trance buddy happy hehe :)
min Svenska? bara övning.. övning.. och övning.. :D och besöker Sverige flera ggr i året.. (sommersemester och sportsemester för att åka skidor :)) o Svenska kompissar :D
Gående är den andra närmare men på cykel/med bilen eller bus är första närmare (och billigare!). Den andra är mitt i centrum alltså det betyder att det finns ingen plats för bilen osv.
inte precis 400.000; men fast med alla suburbs... utrecht själv 270.000.. add up nieuwegein (62.000), ijsselstein (32.000), driebergen (18.000), zeist (59.000) and maarssen (40.000). (all located within 5 kilometers of the city, but yet a different kommun)
481.000 even! hehe.. :D |
|
|
| Glorie |
ok...tack igen :)
City center...alright! Hojta gärna om du kommer på nåt annat boende.. som du vet om...motell eller hostel :) |
|
|
| djred |
Häftigt med en svensktalande Holländare :)
Och du är jäkligt bra på det också!
Tack för hoteltipsen också, jag har även tänkt på att bo inne i Amsterdam. Är det enkelt att ta sig därifrån till Utrecht? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men nu när vi alla blir så bra vänner med ScuL så kan vi ju sova hos han eller hur ;)
Ok ScuL bara en liten test... inte för jag tor du känner men jag testar... ringer det nån klocka om jag säger Denise Helderop ? |
|
|
| ScuL |
Tåget från Amsterdam till Utrecht går fyra ggr/stund.
Det tar 31 till 33 minuter och koster € 9,50 (retur) :)
Alltså bo i Amsterdam är en bra möjlighet.
Heh... Steve :D Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha :p Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|