|
|
| Amnezia |
ok nu när lineupen e släppt å allt så har jag bestämmt för å dra iaf...den ser rätt ok ut iaf ju....
men billigtflyg måste fortf hittas...tittat lite å hittat nåra bra...nån som har nått bra förslag????
måste man betala me kreditkort på id-ts sida??? för bilj...:rolleyes: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Gaby
fast jag tyckte inte han var sååå dålig... det är ju en annan grej att stå där och höra allt live. |
förlåt har inte hört det live. var i hårdtrance sal när han gjorde det..
| quote: | Originally posted by Amnezia
ok nu när lineupen e släppt å allt så har jag bestämmt för å dra iaf...den ser rätt ok ut iaf ju....
men billigtflyg måste fortf hittas...tittat lite å hittat nåra bra...nån som har nått bra förslag????
måste man betala me kreditkort på id-ts sida??? för bilj...:rolleyes: |
last minute flight @ www.sas.se
stockholm - amsterdam retur för 99€
måste vara snabbt tho
du kan beställa kortorna på ticketbox' sida www.ticketbox.nl
de accepterar bara MasterCard, Visa, American Express och Diners club..
när du vill betala på en annat sätt måste man skicka ett mejl och reservera.. den kan du hämta kortorna i Jaarbeurs'en klockan sex på 15.02.03.
lr fixar nåt annat med en hollandsk vän som kan köper biljetterna med cash,. |
|
|
| djred |
Biljetterna damp ner i brevlådan igår, så nu finns det ingen återvändo :nervous: ;)
Är det möjligt att fler artister tillkommer? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by djred
Är det möjligt att fler artister tillkommer? |
neeeh, tror ja inte... men va glad nu... du ska ju till världens fest juuuu.... ja e tex avis ;) |
|
|
| Amnezia |
ok...det där med sas lät mkt intressant.....ska kollas imorrn lr nått......men att man e tvungen me kort...sux...får mejla å snacka med dom lr nått...
glorie har du redan bestämmt dig för å inte åka:eyes: :eyes:
så får det ju inte gå till jue...:rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|