return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
TE2003 biljetter beställda

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
Men jag tror faktiskt att det blir en bra natt iaf :)
Det tror jag med :gsmile:
Amnezia
quote:
Nej.. Think you misunderstood. The general Dutch 'trance audience', as in the commercial kids who visit Trance Energy because of the name, think Corsten & AvB play too dull and boring. They can't get into the deeper meaning of the music, if you see what i mean. They don't play too hard but too soft in fact. Var litten svårt att säga på Svenska förlåt.

Mhm, kej.. Jag har redan köpt mitt biljet.. :rolleyes:
Men jag tror faktiskt att det blir en bra natt iaf :)

kan hålla me där..att corsten å avb ka tas som lite cheesylirare men man vet aldrig med dom....hört set från corsten som inte kan tolkas som cheesy..bla hans hyperstate2000 set, där han kör en mkt skön progressive öppning å sen både kör igenom hardtrance, lite mer cheesy å sen åt lite techno hållet...men visst..hört motsattsen med..det jag hört av van buuren som tex i sommras e bara positivt...visst kör han mkt i stil me silverbath, drama, time is a healer å melodicstuk men det e ju absolut inget fel å höra med en publik på 20 000 ien tokstor arena...stämmning lr vad...
blev ju en jäkla stämmning när vem d nu va som lira silverbath på docklands när Lange va där...sånna klassiker får tokfart på publiken
;) :rolleyes:

väntar tills imorrn...då får man se va d blir;)
ScuL
Main:
Jean
Joop
Johan Gielen
Cosmic Gate
10th Edition Live Act: Cygnus X

Hardtrance:
Bas & Ram
Charly Lownoise
Cor Fijneman
Marcel Woods
Kai Tracid

Clubtrance:
Jürgen
Mark van Dale
Jochen
Stephen
Calvin
José
G-Spott (Live)
MC Prime
reveal
cygnus x :D fett
har de gjort nåt på länge? har inte hört så mkt från dem
Gaby
quote:

btw, vad Jean gjorde i februari var såååååå dåligt.. för helvete. Jag skams att han faktiskt kommer från Holland! :rolleyes:

fast jag tyckte inte han var sååå dålig... det är ju en annan grej att stå där och höra allt live.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden