|
Let the light shine in, med VOCALS!
|
|
|
| WhiteRussian |
Sitter och lyssnar på Jurgen Vries (Darren Tate alltså ) från slutet av november på ID-T.
Hörde precis Darren Tate vs Jono Grant - Let the light shine in....med VOCALS!
:nervous: :nervous: :whip:
Bara jag som tycker låten var enormt mycket bättre utan vocals?
Varför ska dem alltid förstööööra allt, *suck* |
|
|
| King of Clubs |
| Har inte hört den versionen men jag vet vad du menar. Hatar när dom kastar på vocals på låtar i efterhand för att göra dom mer radiovänliga. Som med Ligaya, som med Riva - Stringer etc etc... |
|
|
| RebeL9 |
det senaste och värsta exemplet jag sett på en sån där våldtäckt på en låt (ja det e så jag kallar det) är Darren Tate - The Opera Song (Vocal mix). Helt plötsligt är det en jävla meningslös sång i låten mellan operapartierna.
Den här sjuka trenden måste bort. |
|
|
| robstar |
Finns säkert dom som gillar låten bättre nu när den har vocals , å dom som inte gillar vocal versionen.
Tycker inget e förstört , ja kan fortfarande lyssna på non-vox mixen. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by robstar
Finns säkert dom som gillar låten bättre nu när den har vocals , å dom som inte gillar vocal versionen.
Tycker inget e förstört , ja kan fortfarande lyssna på non-vox mixen. |
håller med, inget hindrar mig från att lyssna på nonvoxen (roligt ord:)) ... men störigt är iofs när vocalmixar spelas på uteställen, eller i radio eller så... man tänker först "fett, nu kommer den låten!" och så blir man besviken av att det kommer in nån liten tant och gnäller :stongue:
detta gäller dock inte låtar som har vocals i originalutförandet, ofta tycker jag att det passar då (men såklart inte alltid) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|