|
|
|
| quote: | Originally posted by Bellie
Maaruh....wat heeft DBZ met Qontact te maken.Logisch toch dat je kippenvel krijgt bij zo'n top evenement.Kreeg ik ook.Iedere TA-er krijgt het denk ik wel als je op zon vet feest bent geweest!!
GREETZ!! |
Maar leg jij eens uit waarom je het niet raar vind dat jij, ik en de rest kippenvel krijgt op zo'n feest maar het wel raar vind dat miljoenen mensen over de hele wereld kippenvel krijgen van DBZ..;) |
|
|
|
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Uhm jongens, ik zal Blik maar even in bescherming nemen, omdat ik vanavond nog samen met o.a. hem in dezelfde kamer een film moet gaan kijken...
Wat jullie blijkbaar niet weten is dat Blik eerst lange tijd boven zijn DBZ-sig had staan:
"You're a complete loser if you watch this..."
Ik denk dat dit al genoeg verklaard...
Waarom hij die sig nu nog heeft?? Ik zou het niet weten, het wordt inderdaad tijd voor iets anders Blik |
Je bent pas echt een loser als je zoiets triests neerzet vind ik...Of vind Blik zich zo geweldig dan dat hij het niet kijkt en ben ik eigenlijk een loser omdat ik het wel kijk........ |
|
|
|
| Je bent zeker geen loser als je dragonball kijkt. Iedereen kijkt dragonball, ik was echt geschokt om te lezen dat er hier zoveel mensen zijn die het niet kijken. |
|
|
|
| quote: | Originally posted by arno
Je bent zeker geen loser als je dragonball kijkt. Iedereen kijkt dragonball, ik was echt geschokt om te lezen dat er hier zoveel mensen zijn die het niet kijken. |
Nee ik stond ook erg raar te kijken en al helemaal dat ze nog me probeerde naar beneden te halen omdat ik het keek. Beetje zwak eigenlijk, maar een paar weken geleden hadden ze het wel allemaal over de TMF-AWARDS. |
|
|
|
Nou... nu komt mijn commentaar...
Kijk het maar niet.... Het werkt VERSLAVEND.
Ik ben der aan "verslaafd" geraakt (elke dag probeer ik het te kijken anders een zondag met een kater :))
En ik heb al 2 vrienden aangestoken die intussen al verslaafd zijn. en het virus breidt zich maar uit....
Maar kijken wordt DBZ dan echt zo goed bekeken??? dat wist ik oook weer niet |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|