return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Dbz

quote:
Originally posted by Blik
Conclusie:

2 mensen hier vinden het leuk, DJ Lex en Remy D, de rest vind het geen klap aan. Het laatste waar ik hier ruzie over wil hebben is wel DragonBall-Z, nutteloos.........

PS: ik krijg ook kippenvel als ik Pokémon en DBZ kijk, maar dat is niet omdat ik het zo tof vind.......

waarom heb jij een plaatje van DBZ staan als je het niet eens leuk vind????????????????
inderdaad bilk, je zit dbz af te kraken terwijl je er zelf een plaatje van hebt staan. DBZ is zeker wel lau... (jaja ik kom ook uit rotterdam, alleen gebruik ik liever dat woord niet) Ik kijk ook standaard elke dag en volgens mij gaan morgen kami en picollo samen dus dat wordt weer een "lauwe" aflevering.
quote:
Originally posted by arno
inderdaad bilk, je zit dbz af te kraken terwijl je er zelf een plaatje van hebt staan. DBZ is zeker wel lau... (jaja ik kom ook uit rotterdam, alleen gebruik ik liever dat woord niet) Ik kijk ook standaard elke dag en volgens mij gaan morgen kami en picollo samen dus dat wordt weer een "lauwe" aflevering.

Met jou kan ik praten :D
HAHA, VOLGENS MIJ HEB JE EEN KLEIN DINGETJE UIT TE LEGGEN BLIK!!! HAHA
Uhm jongens, ik zal Blik maar even in bescherming nemen, omdat ik vanavond nog samen met o.a. hem in dezelfde kamer een film moet gaan kijken...

Wat jullie blijkbaar niet weten is dat Blik eerst lange tijd boven zijn DBZ-sig had staan:
"You're a complete loser if you watch this..."
Ik denk dat dit al genoeg verklaard...
Waarom hij die sig nu nog heeft?? Ik zou het niet weten, het wordt inderdaad tijd voor iets anders Blik

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland