|
|
|
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Stinkhonden ????? :)
Kom op man...JUST KIDDIN'... |
Haha ja dat snap ik ;) |
|
|
|
| Maarja ik kijk het wel niet meer als ik anders niet meer bij hoor :) |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Remy D
Hoezo overdrijven als ik het nou heel leuk vind dan kijk ik het gewoon en ik vind het nou eenmaal geweldig.
Net zoals ik zondag op Qontact stond en ik Madonna hoorde zingen in de set van Judge Jules kreeg ik ook kippenvel en vond dat geweldig of bij Radiohead om maar een paar voorbeelden te geven.. |
Maaruh....wat heeft DBZ met Qontact te maken.Logisch toch dat je kippenvel krijgt bij zo'n top evenement.Kreeg ik ook.Iedere TA-er krijgt het denk ik wel als je op zon vet feest bent geweest!!
GREETZ!! |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Bellie
Maaruh....wat heeft DBZ met Qontact te maken.Logisch toch dat je kippenvel krijgt bij zo'n top evenement.Kreeg ik ook.Iedere TA-er krijgt het denk ik wel als je op zon vet feest bent geweest!!
GREETZ!! |
Dat ik het allebei geweldig vindt, Qontact is natuurlijk nog vele male beter maar voor een doordeweekse dag is een uurtje DBZ zeker niet mis. :) En ik ga toch echt niet zoals velen hier naar tmf lopen kijken... Want dat vind ik pas echt hééééééééél erg triest!!!!!!!! |
|
|
|
Conclusie:
2 mensen hier vinden het leuk, DJ Lex en Remy D, de rest vind het geen klap aan. Het laatste waar ik hier ruzie over wil hebben is wel DragonBall-Z, nutteloos.........
PS: ik krijg ook kippenvel als ik Pokémon en DBZ kijk, maar dat is niet omdat ik het zo tof vind....... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|