|
|
|
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik kan mij vaag herrineren dat jij vanmiddag zei dat je aan deze thread geen aandacht meer zou besteden maar je zit er anders nog helemaal in. :) |
dan zal ik jou je er maar ff vaag aan laten herinneren dat dat gisteravond was, en niet vanmiddag......
maja, als jullie om een verklaring vragen dan geef ik ook een verklaring |
|
|
|
| Zitten ze hier een beetje over Dragonbalz te lullen terwijl ik die tekenfilm nog nooit heb gezien... |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Blik
dan zal ik jou je er maar ff vaag aan laten herinneren dat dat gisteravond was, en niet vanmiddag......
maja, als jullie om een verklaring vragen dan geef ik ook een verklaring |
Waarom denk je dat ik "vaag" neerzet, omdat ik het niet meer zeker wist...:) nou lekker boeiend allemaal, het word steeds lager deze discussie en het gaat nu echt helemaal nergens meer over.....maar het is vermakend en ik zie de FUN er wel weer van in dus hij mag van mij nog wel ff duren... :):) |
|
|
|
Jezus wat een gezeik zeg en ik heb z11 die thread nog geplaatst oook. Jezus wat kunnen juyllie zeiken zeg. En die mensen die DBZ zitten af te kraken, maar wel naar cow & chicken of dexter zitten te kijken vind ik ook triest. Met je duim in je mond naar de zoveelste herhaling kijken zeker? Maar ja je doet maar
Laterzzzz:D |
|
|
|
| hee hee hee! niks over dexter he! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|