|
|
|
| quote: | Originally posted by Blik
hum, als je dezelfde mening hebt als mij, waarom moet je mij dan wel ff afkankeren omdat ik 2 uur niet op de site was geweest om mezelf te verdedigen??????
Of had je gewoon zoiets van, kdoe lekker mee met de rest die Blik zit af te kankeren, dan word ik ook weer wat populairder?? |
Rusti Blikkie, ik denk dat het van iedereen gewoon een flauw grappie was. Als jij je sig cool vindt (ik vind em ook wel strak) moet je em gewoon houden. BTW: ik wist eigenlijk niet eens dat ie van DBZ was, dus ik had eigenlijk gewoon mn mond moeten houden.
Voor de DBZ kijkers veel plezier!!!!, maar ik kijk nog liever Starmaker..
Latuurrzzz..... |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Blik
hum, als je dezelfde mening hebt als mij, waarom moet je mij dan wel ff afkankeren omdat ik 2 uur niet op de site was geweest om mezelf te verdedigen??????
Of had je gewoon zoiets van, kdoe lekker mee met de rest die Blik zit af te kankeren, dan word ik ook weer wat populairder?? |
Rusti Blikkie, ik denk dat het van iedereen gewoon een flauw grappie was. Als jij je sig cool vindt (ik vind em ook wel strak) moet je em gewoon houden. BTW: ik wist eigenlijk niet eens dat ie van DBZ was, dus ik had eigenlijk gewoon mn mond moeten houden.
Voor de DBZ kijkers veel plezier!!!!, maar ik kijk nog liever Starmaker..
Latuurrzzz..... |
|
|
|
Oeps, eeek, dat is 2x, dat was niet de bedoeling. Ik heb wel medelijden met Blik, maar ook weer niet zoveel dat ik em 2x post, hehe.
Sorry |
|
|
|
| quote: | Originally posted by TranceFool
maar ik kijk nog liever Starmaker..
|
We gaan nie starmaker dissen he!! (yes nu een starmaker voor starmaker tegen thread!!)
Zullen we nu allemaal weer gaan huilen omdat iemand je programmaatje, showtje of tekenfilmpje afkraakt?? :D
Ow vat het niet TE serieus op :D T IS WEEKEND!!! NO MORE KANKER TENTAMENS!!! Mezellef het ziekenhuis indrinken!! parrtey!
MAZZEL fijn weekend iedereen met of zonder DBZ met of zonder *maker. (uiteraard wel met *maker he.. kan nie zonder anna met er grote.... ogen) |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Akira
NOu ja DBZ daar ben ik als klein kind mee opgegroeid...net zoals alle andere chinese kinderen.MIjn ouders haalden vroeger altijd video's op voor ons om ns chinees op te krikken de banden werden echt dagelijks 2-3 afgespeeld zodat je alles kon dromen....Ja vroeger vond ik het echt te gek dat is al weer echt zo'n zo 12-14 jaar geleden. Ja tegenwoordig kijk ik er weinig naar maar ik snap best wel dat sommige het echt helemaal te gek vinden... |
Hey Akira, ben jij ook een chinees? Hahaha, ik dacht dat ik de enige chinees was die van trance hield, hahaha:D:D:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|