|
|
|
| quote: | Originally posted by Blik
hehe, eindelijk iemand die het snapt!!!!!!!! Iemand die niet zo dom en achterlijk is als de mensen hier die dbz kijken. Ksnap eigenlijk zoiezo niet dat jullie mij af zitten te kankeren want volgens had ik nog niemand afgekankert hier over DBZ, alleen één dingetje over die overdreven post van remy D, das alles. Het meest trieste van dit is eigenlijk nog wel omdat ik een sociaal leven heb en dus bij m'n vrienden ben, en dus niks post, dat ik me automatisch niet meer durf te vertonen, en dat ik het gruwelijk kutte Dragonball Z zit te kijken.
conclusie:
Iedereen die mij heeft zitten af te zeiken omdat ik toevallig een laue (???????????????) pic van DBZ in m'n sig is gewoon een gruwelijk trieste randdebiel!!!!!
PS: Bellie, tuurlijk bedoelde ik jou niet, ik bedoelde iedereen die te triest en te dom is om iets te begrijpen
PS2: ADK, dit is inderdaad een gruwelijk domme thread geworden, veel plezier ermee, jullie dbz-fans. ik bemoei me er in ieder geval niet meer mee, dus lul maar alles wat je wilt over mij, khoop dat jullie er plezier in hebben
BLIK |
Zo, dat staat.... |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik kijk het dus iedere dag en vind het iedere keer weer super... :D:D:D:D
Echt een geweldige serie en ik kan nu niet wachten tot Goku supersaiyan 2 word. Dat word echt weer een kippenvelmoment :) ik spaar geen kaartjes ofzo hoor maar van de tekenfilm ben ik helemaal weg....:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
Ja kijk het is wel leuk, mar je moet niet overdrijven he? Kippevelmomenten krijgen we van Tiesto.
| quote: | Originally posted by Bellie
Dude get a life man!!!
Geweldig???.....Kippenvel????....Het is maar een fokking tekenfilm man.Btw vroeger waren er pas VETTE tekenfilms nu we het er toch over hebben.Volgens mij keek iedereen vroeger wel naar The Transformers (mijn favoriet :D),Inspector Gadget,He-Man,ThunderCats,M.A.S.K.
Dat waren pas tekenfilms :)
GREETZ!! |
Nou en of Tranzformers zo geweldig is dan, daar hebben ze jaren dez11de vete tussen die robotjes uitgevochten, maar je kan niet drie afleveringen w8en als er ECHT gevochten wordt.
Nou doet er niet toe. Iedereen zijn eigen tekenfilm. Hehe
Laters :D:D:D:D |
|
|
|
Juist, ieder z'n eigen tekenfilm !

:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
|
| NOu ja DBZ daar ben ik als klein kind mee opgegroeid...net zoals alle andere chinese kinderen.MIjn ouders haalden vroeger altijd video's op voor ons om ns chinees op te krikken de banden werden echt dagelijks 2-3 afgespeeld zodat je alles kon dromen....Ja vroeger vond ik het echt te gek dat is al weer echt zo'n zo 12-14 jaar geleden. Ja tegenwoordig kijk ik er weinig naar maar ik snap best wel dat sommige het echt helemaal te gek vinden... |
|
|
|
Hehe deze thread is behoorlijk uit de hand gelopen zeg. lees hem nu pas volledig en het is hard gegaan zeg met de reacties. Nou hierzo in Omgeving Rotterdam kijken er dus WEL veel mensen naar en dat jullie het dan lopen af te zeiken boeit mij helemaal nix.
Laters :D:D:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|