return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=)

Nyx
quote:
Originally posted by Glorie
var å tvätta kläder... å så kommer're in en söööt kille i tvättstugan som skulle tvätta efter mig.. å så hänger ja in mina saker i torkskåpet å går upp å han e kvar... när ja kommer ner igen... för att ta ut sakerna ur torkskåpet så har han hittat ett par av mina trosor...
som han prydligt lagt på mangeln... gaaaaaaaaaaaah va pinsamt...hade alltså glömt dem i tvättmaskinen... manglade mitt lakan jäv*igt fort kan ja säga... å skyndade upp :p

okej..jag har fått i mig lite promille..men jag kan tänka ganska klart iaf..men iaf..

jag förstår inte varför du tycker det är pinsamt..trosorna var trots allt nytvättade (utan bromsspår skulle jag tro)..det är snarare "den söta killen" (söt stavas med ett ö btw), som inte kunde hålla sina pilska fingrar borta från dina små trosor..det är ju han som ska skämmas; den lille trosfetishisten! :toothless
Dioxys
tänk! han kanske alltid fantiserat om just det här! och sen blev han för blyg för att säga "vad säger du om att hänga med upp till mig och mangla trosor?" ;)
muffgreven
quote:
Originally posted by Dioxys
tänk! han kanske alltid fantiserat om just det här! och sen blev han för blyg för att säga "vad säger du om att hänga med upp till mig och mangla trosor?" ;)

Muhahahaha! :D förresten hur manglar man trosor? :haha:
Nicke
Jag var med ed kompis i en restaurang på sommaren och drack några drinkar vid bardisken. Sen så råkar han släppa sej, och det var inte en liten en, utan en ganska jävla högjudd fjärt som han släppte ur sej. Inte nog med att vi satt vid bardiske, det satt kunder i matborden bara ca 1 meter bakom.. Då skämdes jag lite.. :nervous:
Glorie
quote:
Originally posted by Nyx
jag förstår inte varför du tycker det är pinsamt..trosorna var trots allt nytvättade (utan bromsspår skulle jag tro)..det är snarare "den söta killen" (söt stavas med ett ö btw), som inte kunde hålla sina pilska fingrar borta från dina små trosor..det är ju han som ska skämmas; den lille trosfetishisten! :toothless

:stongue: hoho.....man får inte nå bromsspår när man e vuxen :) alltså ja vet inte vart gränsen går :p men 10 år kanske? :D alltså...förstå mig rätt men man att lära sig sköta sin hygien lär man ju sig ganska tidigt :p haha..... han var ju tvungen att ta bort dem ju. ska han låta dem ligga kvar i maskinen å tvätta på? :) Åhjo, I see your point though ;) ne de var inte smutsiga som tur va :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden