return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=)

dj_hysterix
quote:
gaaaaaaaaaaaah va pinsamt...hade alltså glömt dem i tvättmaskinen... manglade mitt lakan jäv*igt fort kan ja säga... å skyndade upp :p

haha...den sista mening lät skitkul
:stongue:
rem_monster
Det senaste som hände var att vi hade idrott i skolan. Och halva klassen (klass och klass, vi brukar vara typ halva klassen på gympan)körde nån slags fotboll och resten skulle hoppa trampet. Jag körde fotboll just då, och såklart kom bollen över till halvan som hoppade trampet. Iaf tänkte jag staila lite och såklart hoppa på trampeten när jag hämtade fotbollen. Vad händer? Jo, jag snubblar:(
Asgarv...
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
var å tvätta kläder... å så kommer're in en söööt kille i tvättstugan som skulle tvätta efter mig.. å så hänger ja in mina saker i torkskåpet å går upp å han e kvar... när ja kommer ner igen... för att ta ut sakerna ur torkskåpet så har han hittat ett par av mina trosor...
som han prydligt lagt på mangeln... gaaaaaaaaaaaah va pinsamt...hade alltså glömt dem i tvättmaskinen... manglade mitt lakan jäv*igt fort kan ja säga... å skyndade upp :p

hehehehe.... :haha :haha:
nä, förlåt glorie gumman.. va taskigt av mig, men det va lite roligt ändå ;)
Glorie
hmmmm...roligt för er kanske som inte var me om det.. men d var inte så hippt för mig :D

shaaajt ;) vill inte ens tänka på det :p gaddamn :D kunde d inte ha varit en strumpa el. tshirt? neeeedååå. d måste va trosor :(
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
hmmmm...roligt för er kanske som inte var me om det.. men d var inte så hippt för mig :D

shaaajt ;) vill inte ens tänka på det :p gaddamn :D kunde d inte ha varit en strumpa el. tshirt? neeeedååå. d måste va trosor :(

det e la klart att det måste ha varit det.. annars hade det ju inte hänt såklart :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden