return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=)

King of Clubs
Jag skulle säga att alkohol är den drog som gör människor farligast för sin omgivning och det är den enda som är laglig. Ironi.
Vizay
vem har sagt att sveriges lagar ska va förnuftiga....dom är enbart där för att kontrollera oss så att vi inte får ett allt för fritt samhälle
Xo|oX
quote:
Originally posted by robstar
Haha! Lr hur!
Ja tror ja håller min pinsamtheter för mej själv. ;)

kanske det men det blir ju roligare om man delar med sig istället för att bara skriva typ "amen kul hallå ja vill ju inte, hallå asså..."

Detta är mitt bidrag:::

Detta kommer jag själv inte ihåg, men polarna gillar att berätta det så ofta dom får chansen...
Det var på en Samhällskunskapslektion (puh lång ord) och vi satt å typ kllade på nån film om gustav wasa eller så å ja va lite trött (okej kanske mer än liite trött :-) ) så ja luta mig över bänken å halvlåg liksom sittandes på stolen men liggandes över bänken...
sen när lektionen var slut så fick jag höra att jag hade somnat å halvmumlat i sömnen typ "Hallå!" och "Nämen vafaan!" ut över hela klassen som redan satt å försökte hålla sig för skratt över den moffiga filmen...
robstar
quote:
Originally posted by Xo|oX
kanske det men det blir ju roligare om man delar med sig istället för att bara skriva typ "amen kul hallå ja vill ju inte, hallå asså..."

(* Haaaaaa Taa Taa Taa Ta Daaaaaaa La Haaaaaaaaa!

(* Uttalas med Engelsk dialekt för att framhäva snobbfaktorn!

;)
Glorie
var å tvätta kläder... å så kommer're in en söööt kille i tvättstugan som skulle tvätta efter mig.. å så hänger ja in mina saker i torkskåpet å går upp å han e kvar... när ja kommer ner igen... för att ta ut sakerna ur torkskåpet så har han hittat ett par av mina trosor...
som han prydligt lagt på mangeln... gaaaaaaaaaaaah va pinsamt...hade alltså glömt dem i tvättmaskinen... manglade mitt lakan jäv*igt fort kan ja säga... å skyndade upp :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden