|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha ha ha ... pruttar vid fel tillfälle kan va bland det värsta :gsmile: |
Haha! Japp!
Å sen försöker man låtsas som inget hände, så man sitter å gör prutt ljud med munnen. Haha!
Funkar aldrig iofs! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kom just på en extremt pinsam grej en kille i klassen var med om... fick höra om det efteråt (på min tid när jag var ung)
Håll i hatten
Detta var i ettan eller tvåan i gymnasiet och vi hade nästan precis fått ut dom nya skolkatalogerna... Den här killen i samma klass hade vart tok kär i en brud bra länge och var båda i samma kompisgäng...
Efter nån vecka eller så när skolkatalogerna hade vart ute så skulle en annan kille i klassen mitt på dagen gå till omklädningsrummen och toaletten för att göra sina behov... Så han öppnar dörren och där sitter kille nummer ett, som glömt låsa toa dörren, med skolkatalogen i ena handen och snorren i andra handen å drar skin hiss... Ni kan ju tänka er att det spreds snabbt... Men han var rakryggad och stog för det hela... :wtf: fan va han måste ha skämts :eyespop:
Idag har killen 2 barn med just den bruden han satt å drog skin hiss åt en gång i tiden... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
liksom...17-åringar super sig så fulla.. inte 21-åringar |
nejnejnej.....du har missförstått det.....14 åringar...inte 17åringar :whip:
hmmm vet inte om jag gjort något riktigt pinsamt.....skulle iofs va skolavslutningen i nian....drog i mig 7,5 dec whiskey....kanske 3 dec vrb å annat som jag fick smaka av polarna, klockan 8 kunde jag inte stå upp å allt snurrade nått så förbannat...slutade med att jag hamnade på backen å spydde som en gris.....förstörde både min flickväns å min egen kväll...inte så jävla lyckad man kände sig då :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Idag har killen 2 barn med just den bruden han satt å drog skin hiss åt en gång i tiden... |
fan va coolt :crazy: |
|
|
| dj_hysterix |
| HAN GLÖMDE LÅSA DÖRREN ! ! ! ... KOM IHÅG ATT ALLTID LÅSA ! :happy2: :tongue3 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|