return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=)

Glorie
När ja var på n jäla spritfest på Kos :( gjorde ja bort mig ganska rejält...
inte så att ja gjorde nå speciellt eg... men ja blev hejdlöst full :(
(blandning av att ja ville festa å att ja inte hade nån koll på hur mycket ja drack eg.) låter väl lamt att säga nu i efterhand.. men under dagarna så drack ja inte så mycket vatten... för ja orka inte springa på toa hela tiden, eftersom man låg på beachen ju :D så när vi kom ner på festen märkte ja att ja var skittörstig.. (logiskt nog) å d där jäkla drinkarna de blanda smaka ju skitgott.. å inte som sprit alls.. hahahah :D så ja tror ja släckte törsten med tre st. rakt av :) eller :( snarare.. sen drack ja kanske 4-5 drinkar till...
(i små plastmuggar alltså) sen kommer ja inte i håg så mycket mer :(

min kompis berätta iofs om en kille som hade suttit i över 2 timmar å hållt mig i handen...(kommer ihåg att ja inte ville bli lämnad ensam under d värsta ruset när ja mådde som värst, d var därför han satt där me mig) å ja var helt borta... låg typ me huvudet på bordet.. riktigt illa.. ja var ju t.o.m. intresserad av killen.. men gjorde inge vidare intryck den natten alltså :(

mja.. så ja gjorde bort mig inför alla på den festen alltså :( det e inte fint när tjejer blir så fulla :( (inte killar me iofs) men värre me tjejer...

liksom...17-åringar super sig så fulla.. inte 21-åringar :( haha
första å sista gången ja blev så full alltså...dricker alltid måttligt annars. ska ja kanske lägga till att mina kompisar var ute å letade ef mig i tre timmar på natten? nee, d e en annan historia. :)

hmmz, va mer pinsamt har hänt? :) måste tänka mer.

Exon, ja håller me dig asså...folk e för mesiga :D
AC.
De mest pinsamma sakerna kommer jag inte ihåg (tur nog förmodligen)
fyllegrejer... Har även infallit så att det varit pinsamt att inte komma ihåg vad man gjorde, utan att gå vidare på det.
SWE_TRANCE
tjah.....

Känner kille :) som sprang ut näck i badhuset när vi var där med klassen å skulle bada nån gång under mellanstadiet...

Inte nog med att alla i badhuset började asgarva, det stod typ 50 högstadieelever i kafeterian (som är avgränsad med STORA panoramafönster mot simhallen)...

Var sådär kul kan jag säga...

Sen har det väl hänt på fyllan nån enstaka gång att man betett sig riktigt vidrigt mot vissa tjejer som vart "jobbiga".. :(
dj_hysterix
Jo jag kommer ihåg när jag o min klass var på klassresa i Vadstena. Vi besökte en kyrka o vi satte oss alla på bänkarna som fanns där. Plötsligt så tappar jag en krona på marken och just när jag ska plocka upp den så råka jag prutta. Den som satt bakom mig var min kompis farsa....ah...det där var skitskämmigt, alla i min klass garvade!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Jo jag kommer ihåg när jag o min klass var på klassresa i Vadstena. Vi besökte en kyrka o vi satte oss alla på bänkarna som fanns där. Plötsligt så tappar jag en krona på marken och just när jag ska plocka upp den så råka jag prutta. Den som satt bakom mig var min kompis farsa....ah...det där var skitskämmigt, alla i min klass garvade!
Ha ha ha ha ... pruttar vid fel tillfälle kan va bland det värsta :gsmile:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden