|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag får dåliga associationer av den där vita trasan på handen...:nervous:
hade du gjort illa dig eller nåt jaybee? :( |
Jag gissar (och hoppas) på att det var en del av halloween-utstyrseln. Du ser ut att vara ganska krigsskadad (på fotot alltså), och agarer uppenbarligen därefter också :tongue2 Troligen fått väldigt nedsatt hörsel efter alla granater i vietnam-kriget :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Troligen fått väldigt nedsatt hörsel efter alla granater i vietnam-kriget :D |
:stongue: :stongue: hoho
tänkte iofs inte på att det var en bild från halloween-festen (då man ju klär ut sig, om man känner för det) du kan vara ute på hal is här ändå, tycker jag :) :rolleyes: |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
:stongue: :stongue: hoho
tänkte iofs inte på att det var en bild från halloween-festen (då man ju klär ut sig, om man känner för det) du kan vara ute på hal is här ändå, tycker jag :) :rolleyes: |
Jag hoppas inte folk tar illa upp - i så fall ber jag om ursäkt. Var mer menat som ett pracital joke :confused: |
|
|
| Amnezia |
haha vilken grej...crap att man missa både sis bliss å det där...dubbel miss...:mad: :eyespop:
får väl hoppas du gör om bedriften nästa gång hon e här...:p :p ;) |
|
|
| RebeL9 |
förra året åkte jag till stockholm för att besöka vänner där. Vi hade en rejäl fest hemma hos en av polarna som bor i Rotebro. Efteråt tog vi tåget in till city och när vi kom fram var killen som vi festade hos så packad att han försvann bland allt folk. Vi letade och letade men hittade honom inte. Hans tjej var så arg så att hon höll på explodera. Efter några timmar åkte vi tillbaka hem till Rotebro. Då fick vi ett samtal från hans granne som sa att han befann sig hemma hos dem. Vi knackade på grannen och gick in i lägenheten. Där på vardagsrummsgolvet låg han totalt däckad. Och plötsligt vaknar alla i grannens familj och undrar vad det är som försegår. Det måste varit en underlig syn där det kommer in 2 killar och en blond tjej som släpar ut en tredje kille ur deras lägenhet. Så jag skämdes!
Jag minns att det enda jag fick ur mig "ursäkta vi har något att hämta" när vi ringde på dörren. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|