return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=)

dbl
hahahahahahahaha... fan va bra cloudburst.. hehehehehe :p
staz
hahah.. var helt uttråkad tills jag läste ordet stånd.. tänk vad lite det krävs för att uppmuntras..
Amnezia
hum har en mindre förmögenhet av dumma grejer jag gjort bara under gymnasietiden typ..inte konstigt kanske att polarna säger "jag gjorde en nygren" :p :p :rolleyes:

iaf börjar väl me nyårsafton 01 tror jag d va..
vi va ett gäng som varit å inhandlat drickan till kvällen och jag fick äran att bära väskan..typ träningsväska size medium..hur som helts fick vi jääkligt bråttom till bussen och vi såg hur den var på väg å åka så vi sprang in framför bussen och sist kommer jag och gör en sån där äkta tecknat halkning som bara händer i disney filmer när typ benen åker rakt upp i luften å landar på väskan me alla burkar i..mitt framför busschufören å typ 20 pers som står brevid...
tur man e van iaf...:cool:

incident 2...fotbollscup i danmark typ 99 lr nått.....va i matsalen och skulle sätta oss å äta...typ runt 1000pers i salen..och va sånna där bänkar me infällbara ben vid borden...typ satte mig på kanten av en bänk å på andra delen av bänken satt några större killar i laget, när dom reste sig typ så vek sig benen på nått sätt och bänken slog i golvet me en HÖG smäll, jag föll typ bakåt å brickan upp i luften..blev typ helt tyst i hela jättematsalen och sen börja alla applådera å skratta å där satt man på golvet me mat överallt,,,,,så blir man världskändis på ett enkelt sätt.....
:cool:

nu säger jag inge mer..hah:nervous:
jofawe
ERhm... en pinsam sak från mig då...

När min dåvarande flickvän skulle sova över hos mig för första gången (ca 2 år sen), jag bodde fortfarande hemma och det var nog.. söndag tror jag.
Iallafall, mitt under natten vaknar min flickvän utav att jag för "ett jävla oväsen" om mig.. jag rör på mig och så.
Så hon lyfter på täcket och märker till sin stora förvåning att jag ligger och onanerar... i sömnen...
Tror ni hon väcker mig och berättar?
Nej, hon frågar mig (som naturligtvis inte är i mina sinnens fulla bruk) om jag är vaken, varpå jag tydligen svarar "- ja, jag ska bara stänga av här först."

ergm.. när hon sen berättar detta för mig så håller jag på att dö, hon tyckte det var roligt, eftersom man inte brukar göra så.. direkt... eller?
När jag sen säger detta till min kompis (i största förtroende) så börjar han också skratta... och sen så småningom vet hela Alvesta om det eftersom min smarta vän råkade berätta det för en på sitt jobb (där typ 70% av alla unga jobbar)..
Lyckligtvis har jag inte fått några öknamn efter denna händelse...

oj, vad mycket pinsamt jag kom på nu ... erhm .. jag är rätt pinsam av mig kan jag säga. usch..
Typ tappa tallrikar, snubbla, ha sönder saker osv osv ... det är jag bäst på.
Pjox
Pinsamma saker.. JAg har en tendens att förtränga allt jag gjort :tongue2 Men eftersom jag är en mycket lättpåvärkad flicka så har jag väl gjort vissa saker på fyllan som man ångrar. Eller blivit lite väl påvärkad av lite väl lite.

Men en sak jag komemr ihåg, hände i och för sig inte mig men i alla fall. Jag och en polare va på grönan och åkte pariserjulet, sitter där o snackar om nått och bla bla hon tänler sig inte för och spottar ut från korgen vi sitter i. Sen när vi kommer av hör vi nåra flickor stå o snacka om va äckligt det va nån spottade på hennes axel (eller va det nu var) Jag kännde mig lite smådum kan tänka mig va min polare kännde sig :p

Fast jag måste ha lyckats me en jävla massa snubbelolyckor m.m eftersom jag nog är en av dom klantigare personerna i detta avlånga land :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden