return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 
OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=)

dj_hysterix
hehe, roligt o läsa :D ... tyvärr (eller som tur) har inget pinsamt hänt mig på sistone :p
Glorie
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Då har du redan vunnit tävlingen då: ;)

ha! Vilken passning...:wtf:
*
Mindshooter... hoho.. va roligt du skriver :)
*
Herregud dbl...
*
Kom på en klassiker.. som hände på en Danmarks-semester -94.. min lillebrorsa (då 9 år) stod uppe på däck och tittade ut över havet.. Plötsligt får han för sig att spotta.. (inget konstigt i det, han var ju liten och allt) Dock tänkte han inte så långt och det blåste rätt rejält uppe på däck.. spottet hamnade istället på en fin dams jacka... Pinsamt värre.. (men hon såg inget som tur var) :p
JayBee
näh, alldrig varit med om något pinsamt direkt.
MojjMojj
Hahaha! staz, fan skön du är asså ;)

Det enda pinsamma jag kan komma på just nu hände förra veckan: Jag var på väg till Tvärbanan och trallade på i lagom fart längs med svärdlångsvägen i årsta.. Lite dåligt med lyse tyckte jag, var ngra lampor som var sönder tänkte jag och tralla vidare,, sedan kom jag fram till ett gym som ligger typ 300 m från tvärbana och jag kolla upp på gym-skylten och läste lite snabbt... och så, bara sådär, la jag av feta snorloskan mot backen... OCH gissa inte om att där sitter en tjej hukad och håller på och klistar fast lite grejer på en skyllt.. snorlobban träffar henne rakt i huvet... visste inte vad jag skulle säga precis.. *hehe*
cviper
Oj.. :stongue:

Naja, nåt som hände förra veckan, som jag iofs bara är indirekt inblandad i:
En kompis och jag höll på med en labb som heter "Sjunkande båt", vars syfte är att klura ut en formel som beskriver hur snabbt en cylinder sjunker i vatten. (Dvs. man sitter i fyra timmar och sänker cylindrar med varierande egenskaper i en vattenbasäng... så kul har vi på CTH).

I alla fall, så kom vår handledare och fråga hur det gick. Vi pratade lite, men så får min kompis för sig att sätta upp foten på kranen, som sitter längst ner på vattenbasängen - och inte helt oförväntat så går den av. :D
Utan att realisera vad som egentligen händer, står vi alla tre och kollar på hur basängen långsamt töms i labbsalen - tills kompisen tar initiativet och försöker fånga upp vattnet med en av försökscylindrarna (just den cylindern hade dock ett stort hål i botten där vattnet egentligen ska flöda in).

Det var iaf ett j**la jobb att torka upp allt vatten efteråt :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden